Goedenavond,
ik ben totaal nieuw met plex. Een aantal zaken lukken me al behoorlijk.
Enkel het volgende
een aantal films die ik op mijn harde schijf heb staan worden door plex als film en serie gezien. nu zou ik ze graag verwijderen via de media manager.
Dit lukt alleen niet niet.
heeft iemand een tip of tool hoe ik dat wel kan doen.
mvg
Remco
ps is het al mogelijk om wat hoge kwaliteit uitzending gemist te kijken. Ik heb mijn mac mini nl aangesloten op een full hd philips en het scherm is nu wel erg korrelig.
Welkom bij Plex ![]()
Kun je vertellen hoe je je mappen structuur hebt opgezet? Het klinkt alsof je TV series en films allemaal in dezelfde map hebt staan. Je mappen structuur zou zoiets moeten zijn:
<br />
TV <-- Deze map geef je op als bron bij het aanmaken van een section voor TV<br />
Fringe<br />
Season 1<br />
...<br />
House<br />
Season 1<br />
...<br />
...<br />
<br />
==================================================<br />
<br />
Movies <-- Deze map geef je op als bron bij het aanmaken van een section voor Movies<br />
Inception (2010)<br />
Inception.mkv<br />
Salt (2010)<br />
Salt.avi<br />
...<br />
...
Nee, nog niet. Ik was aan een nieuwe UZG plugin begonnen net voordat ze bij de NPO een nieuwe beta versie online zetten... :S Houd deze topic in de gaten voor info: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/17757-rel-nieuwe-uitzending-gemist-plugin/
thanks for that. dat ga ik een proberen.
zal het forum in de gaten houden
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.