Svensk info på filmer

Hur får jag svensk info på filmer
Hej hur får jag sökmotorn att söka svensk info på filmer... Tack å bock Anders Sjöström

Om du vill ha svensk information om filmen, så använd ställ om ordningen på agents till att ha wikipedia högst upp. Bara wikipedia agenten söker information på flera språk. Om det är svensk handling du är ute efter, så kan du kolla i min tråd i agent delen av forumet där jag gjort en mod på wikipedia agenten som gör att den hämtar första kategorin från wikipedia, vilket för filmer alltid ska vara handlingen.

Tack. Var hittar jag den inställningen?

Jag hitta… Kommer hela biblioteket uppgraderas nu till svenska infon jag ber plex uppdate library ? Eller måste jag radera hela först?

Du kan göra en Force Refresh genom att hålla nere Alt samtidigt som du klickar på Refresh-ikonen.

Ok… Jag testar… Tack igen…

En fråga till bara… Sen jag uppdatera plex till den nyaste versionen som ska kunna spela upp biblioteket vart jag än e på iPhone å iPad… Men nu går de inte ens å spela upp på dom när jag e hemma… Får upp bibliotek senaste visningar kanaler osv… Men den sätter inte igång filmen… Laddar å laddar sen stänger den bara ner spelaren å visar biblioteken igen…

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.