Svensk info

Svensk info
Har satt Wikipedia överst. Å rensat papperskorgen å optimerat å städat... Ändå blir det engelskt info på allt... ????

Har satt Wikipedia överst. Å rensat papperskorgen å optimerat å städat... Ändå blir det engelskt info på allt... ????

Har du satt din sektion till svenska?

Japp… Ska kolla igen… Men e nästan säker på det… Nu lägger jag in filmernas info manuellt å de tar sån tiiiiiid

Letar… Men vet inte riktigt vart man gör det☺

Tror jag hitta… Den stod på engelska…

Sen?

Ställt den på svenska… Tror de va rätt… Men får den inte å göra om dom gamla infona

Nu kom dom nya filmerna Me svensk info… Hur får jag plex å byta på gamla? Gör den de Me tiden ev.?

Nu kom dom nya filmerna Me svensk info... Hur får jag plex å byta på gamla? Gör den de Me tiden ev.?

Vill du ändra alla i ett svep så går du in i rätt sektion i /Web och klickar på "More". Där hittar du "Force Refresh". Då kommer den hämta hem all information igen för allting i den sektionen. Vill du bara ändra för en film i taget så är jag lite mer osäker. Gissar att det kan räcka att gå in i sektionen, klicka på filmen, och sen till vänster klicka på "refresh". Men är högst osäker.

Tack så mycke för hjälpen…

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.