Toslink verbinding tussen LG OLED 55CX6LA en Yamaha R-N402D

Wat zijn de instellingen in de Plex Media server op mijn Synology DS418J en de Webos Plex App van mijn TV om via Toslink geluid naar mijn speakers te krijgen. Diverse instellingen aangepast maar het lukt niet. Het gaat hierbij om het afspelen van films.

Translated

Ga naar inhoud
LG Het leven is goed
Voor zaken

Mobiel
    Tv en thuisentertainment
    Huishoudelijke apparaten
    Computerproducten
    Airconditioning
    Zonnepanelen
    PROMOTIES
Ondersteuning

Mijn LG-zoekopdracht

Home Support Home Guide & Download Help Library

Vind nuttige informatie over uw LG-product in onze Help-bibliotheek.
Help-bibliotheek
Vind nuttige informatie over uw LG-product
Optische audio of meerkanaals audio-uitgang
Problemen met televisies oplossen 11/11/2019
Facebook Deel Twitter Deel EMAIL

Print E-mail Kopieer link

Delen

LG optische audio of meerkanaals audio-uitgang

De optische digitale audio-uitgang of HDMI / ARC meerkanaals audio-uitgang is beschikbaar als PCM of Auto. DTS-audio wordt niet ondersteund op de huidige LG-televisies.

PCM - Gebruikt voor eenvoudige systemen, soundbars of 2.1-systemen.
Auto - Gebruikt voor DolbyTM 5.1-systemen.

Volg de onderstaande stappen om de modus Sound Out in te stellen.

1. Druk op de Home-knop op de afstandsbediening en selecteer Instellingen> GELUID> Geluid uit, en druk vervolgens op Wiel of Enter.

Afhankelijk van de verbindingsmethode voor externe audio, is dit ofwel: Optische digitale audio-uitgang (optische kabel) of HDMI / ARC (HDMI-kabel). Beide kunnen het volgende uitvoeren: 2-kanaals stereogeluid (PCM) of meerkanaals Dolby 5.1 digitaal geluid.

Selecteer voor de optische digitale audio-uitgang of HDMI / ARC meerkanaals audio-uitgang Externe luidspreker en selecteer vervolgens PCM of Auto als de digitale geluidsuitgang.

Om een ​​HDMI-kabel te gebruiken, moet HDMI 1 op de tv worden gebruikt en moet het externe geluidssysteem ARC (Audio Reverse Channel) ondersteunen. Selecteer ARC-modus op AAN.

Selecteer Sluiten als u klaar bent.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.