Efter at have forsøgt flere gange ugenligt i 3 måneder er det her ved at være sidste udkald før mit apple-crap ryger i skraldespanden!
PlexConnect har ikke på noget tidspunkt fungeret der, hvor det skulle. Trailers har altid været utilgængelige på ATVen, ligegyldigt hvad jeg gjorde.
Jeg har postet et par andre steder på forum, og Chrobrego, som har skrevet addon til Readynas har hjulpet en hel del med at finde frem til, at det ikke er problemer med selve addon/PlexConnect og installationen på min nas.
Det, jeg selv har gjort, er at afinstallere alle addons udover PlexConnect, Plex Media Server, Github og Python på nas, tjekket (grundigt) at der intet problem er med selve installationen af PlexConnect på serveren, tilgået serveren fra andet wifi-netværk på min iphone samt afspillet musik fra serveren internt i huset ved at bruge airplay, men på trods af alt det, der rent faktisk fungerer, er der et sidste problem, der gør, at intet når frem til ATV.
ALLE idéer modtages efterhånden med kyshånd.
Opsætningen er følgende:
Nas er tilsluttet router, router/netværksmodem føder en mac med kablet netværk. Der er et andet, trådløst netværk i stuen på en Airport Express, hvor router ikke kan nå. ATV er koblet til det netværk via wifi. Jeg har afspillet flim osv. via iphone/Plexapp på dét netværk, så der er intet problem med at streame via det.
Logfil er vedhæftet.