Mensen,
Ik ben al een tijdje aan het stoeien met plex en het bevalt me eigenlijk prima. Het enige wat op dit moment nog niet helemaal vlekkeloos werkt zijn de season thumbs en de fanart voor tv shows.
De thumbs voor de serie laadt hij perfect, hij geeft alleen geen fanart weer op de achtergrond (bij series)
Daarnaast is het zo dat wanneer ik een serie selecteer hij geen season thumbs weergeeft.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Het heeft ooit wel eens gewerkt bij een aantal series.
Staat je content wel op de optie tv.com?
Jup dat staat allemaal goed, je reactie heeft me wel aan het denken gezet.
Ik heb een paar weken geleden de TheTVDB.com al source ingesteld maar toen ik net de
instellingen checkte zag ik dat ik hem op NL had gezet ipv EN, nu ik de source opnieuw heb
toegevoegd met EN als taal doet hij het wel weer perfect.
Het enige wat nog niet werkt is de fanart op de "main" tv shows lijst.
Je hebt grote kans dat "Show Fanart" niet aan staat. In het hoofdscherm van je TV shows, druk op naar rechts voor de opties en selecteer "Show Fanart":
Thanks man dat was het inderdaad, ik moest wel eerst de view mode op wide zetten voordat ik die optie "show fanart" te zien kreeg.
Nadat ik dat had aangezet werkt het dus ook in de media preview mode. Vreemd, maargoed het werkt nu helemaal, super bedank voor jullie reacties.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.