Uitzending Gemist Channel niet in overzicht kanalen?

Hallo Allemaal,

Gisteren Plex op mijn NAS geïnstalleerd. Ziet er prachtig uit, werkt intuïtief etc… Uiteraard wil ik het Nederland24 / Uitzending Gemist kanaal aan Plex toevoegen, maar deze vind ik nietr in de verschillende overzichten van de kanalen, NOS, RTLXL zijn wel gevonden en geïnstalleerd. Heeft iemand enig idee over wat ik verkeerd doe?

Bedankt! Bernard

“Uitzending Gemist” bestaat niet meer, de nieuwe versie heet “NPO”.

“Nederland 24” bestaat ook niet meer, het toevoegen van de live streams staat op de todo lijst voor NPO.

Beste Sander,
Dank voor je antwoord en al je werk. Maar ook “NPO” kan ik niet terugvinden in de Channel directory ook niet bij “all available plug-ins”…
Groet, b.

Dan denk ik dat je een Plex Media Server versie ouder dan 1.x gebruikt. Die connect nog naar een oude versie van de Channel Directory waar NPO niet in staat.

Beste Sander,
Dankjewel! In het package center van Synology staat inderdaad versie 0.9xxxx. Nadat ik Plex had geüpdatet naar de laatste versie, kon ik het NPO kanaal probleemloos toevoegen. En het ziet er keurig uit!

Voor anderen die de laatste versie van Plex op hun Synology-nas willen installeren hier: https://www.codeexplained.net/update-plex-media-server-for-synology/ staat beschreven hoe je dat kan doen.