Wordt er nog aan "de rest" gewerkt? Ben benieuwd naar een update van de UZG plugin voor Plex waarin meer te vinden is dan de afgelopen 7 dagen. De XOT UZG voor XBMC werkt goed en wordt nog bijgehouden:
http://www.rieter.net/pages/XOT:Uzg
Klopt het dat de plugin vanuit de app store niet werkt? De laatste versie van Silverlight is geïnstalleerd op OSX Lion, wel gebruik ik nog plex 9.
Ik zie wel de dagen staan maar wanneer ik op een van de dagen klik dan gebeurd er helmaal niks,
Datzelfde heb ik, ben net ge-updated naar laatste versie silverlight icm laatste versie Plex.... De bovengenoemde NOS Journaal plug-in doet het wel..... Zou fijn zijn als ie weer zou werken.
'k Heb vannacht een update naar de store van Plex geupload, dus dit zou weer moeten werken!
Hi Sander,
Staat de RTL gemist plugin nog in de planning? Ik zit vanwege problemen daarmee nog steeds op versie 9.2.7, en ik zou wel weer willen updaten naar de meest recente Plex als RTL het weer doet.
Thanks!
Cheers,
Shanty
Super, werkt inderdaad weer. Bedankt voor de snelle actie!
Mooi, maar je kunt nog maar steeds 7 dagen terug bekijken en niet verder als XoTUZG. Komt die optie nog?
Ik heb zojuist de update gedraaid. Geen probleem…totdat ik naar de sectie video ga. Daar staat hij niet tussen. Bij de geinstalleerde apps wel! Opnieuw installeren, resetten, herstarten niets helpt.
Iemand een idee?
Klopt; bij mij werkt hij ook niet. Wel geïnstalleerd, maar verschijnt niet onder Plugins. Nederland24 trouwens ook niet. De Journaal plugin werkt wel...
Heb je bij de Mediaserver instellingen wel Disable capability checken aanstaan?
Plex Mediaserver Icoon > Preferences > Advanced > Disable capability checking
Bij mij is uitzending gemist ook uit de lijst video plugins verdwenen! Ik heb deze app als short cut in mijn harmony remote geprogrammeerd en als ik daarop druk dan kom ik toch bij uitzeInding gemist en het werkt nog! Het is er dus wel, maar alleen niet meer zichtbaar.
Ja die staat (al) uit. Bij Plex Online staan Uitzenggemist en Nederland24 als geïnstalleerd (kan ze updaten, resetten of restarten, wat trouwens ook niet helpt), maar bij Plugins zijn ze nergens te vinden.
Dom van me: die moet juist aangevinkt staan; er staat 'Disable"... Nu werkt het allemaal weer. Bedankt voor de tip!
(sorry, dit is een crosspost)
FWIW: Ik heb functionaliteit toegevoegd aan de plugin om ook per Omroep te zoeken (dus niet alleen de laaste week, maar alle uitzendingen, georganiseerd per omroep/programma/uitzending)
Code staat op GitHub: https://github.com/RinkeHoekstra/Uitzending-Gemist.bundle
Enjoy!
NB: dit heb ik voor mezelf bijelkaar geknutseld, ik lever absoluut geen support… niet uit onwil, maar ik heb gewoonweg geen tijd.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.