Hej folkens.
Jeg har “mistet” en stor del af mine undertekster i plex. Især serierne. Det underlige er at det ikke er alle sammen. Jeg har fulgt div manualer og læst i forums men jeg forbliver forundret over at jeg ikke kan se en masse tekster.
DS214+
Samsung UHD
Mit spørgsmål er: Hvordan får jeg PMS til at finde filerne igen. Jeg har forsøgt genstart af både nas og plex samt opdateret plex.
På forhånd en meget ny plex bruger. (Der ellers er svært tilfreds med systemet)
Så er det MEGET vigtigt, st srt filen er navngivet nøjagtig som selve filmen, med undtagelse af en evt. landekode.
Og snakker vi en NAS, så husk at der skelnes imellem så og store bogstaver…
En film og en TV series sidecars scannes faktisk hver gang man går ind på filmen, så det burde ske automatisk…
Start med at kontrollere navngivningen, og er dette okay, så lidt mere info her, som f.eks hvilken NAS og hvilken version af PMS’en.
Og til sidst…
Er underteksterne både væk på Plex administrations siden, eller er det kun fra en afspiller, og i så fald hvilken?
Hej. Var ikke klar over det med store og små bogstaver. Men i mit tilfælde er de nøjagtig magen til. Sickbeard henter tekster til serier, så den er helt i vinkel der.
Det er den nyeste opdatering af pms. Tjekkede inden jeg skrev her
De er væk både på Web og Samsung (de eneste jeg bruger)
Nas’en er en ds214+
Det gør ingen forskel om der er landende på eller ej. Desværre.
Skift PMS til debug logging…
Flyt en srt fil væk fra sit bibliotek
Gå ind på filmen fra enten Sammy eller web
Hop til hovedmenu
Flyt srt tilbage igen
Gå ind på filmen fra enten Sammy eller web
Plex Media Server.log.1
Plex Media Server.log.3
Plex Media Server.log.4
Plex Media Server.log.5
Men den nyeste hedder Plex Media Server.log
(Og manglede også Plex Media Server.log.2)
Det samme var gældende for com.plexapp.agents.localmedia.log filerne
Endvidere er versionen af PMS gammel, så gør flg…
Opgrader til nyeste.
Stop PMS.
Slet indholdet af log biblioteket, incl. underbiblioteket
Start PMS
Gentag procedure mht. flyt srt ud etc. som nævnt i tidligere post
Hej igen. Sry jeg har været væk, men er en del på hospitalet med den lille for tiden.
“Version 0.9.12.13 Opdateret” Tror den er opdateret eftersom det er det jeg får at vide fra “server/generelt”