jeg er bare så træt af plex og deres evindelige fejl og mangler …
Man gør som der står om hvordan film og undertekst skal hede det samme og lige lidt hjælper det PLEX kan ikke hitte ud af en skid og det betaler man for …
ikke engang tekster fra Opensubtitles kan shittet hente …PLEX bliver da være være
Det har du fuldstændig ret i …man bliver knotten når man gør hvad der står på plex support og andre steder man har søgt om hjælp og intet af det virker og specielt når man betaler for plex og intet virker synes hele tiden der er bøvl med plex og fejl.
problemet er at den ikke vise sub og selv om de ligger på Hd bliver der ingen ting hentet og den henter heller ikke fra Opensub eller zub-zero og lige gyldig hvad jeg prøver sker der intet
Det vil jeg sige at det er ikke rigtig, jeg har ingen probs med DK-teskter eller andre tekster, men jeg omdøbe dem også, men mener også man skal bruge mindst 3 bogstaver, Engelske tekst = Pladder Film.eng.srt
Har fundet en løsning på det med undertekster og fået det til at virke ..så mange tak for hjælpen …
Men har så stødt på et andet problem .. jeg ville høre om du kunne hjælpe mig med ..
når jeg afspiller mine film over ps3 så popper denne linje op med start/stop/ frem og tilbage som ses på billedet hver 10 min og nogle gang op til flere gange efter hinanden … Så er det jeg spørg hvad kan det skyldes ???
1…Fortælle hvad løsningen var, så andre derved kan lære af det!
2…Starte en ny thread for et nyt spørgsmål, for ellers er det svært at søge frem for andre
Men den løsning jeg fandt var at slette mit bibliotek tømme papirkurv for så at oprette et nyt og frisk bibliotek og efter det virkede mine undertekster