Undertekster

jeg er bare så træt af plex og deres evindelige fejl og mangler …

Man gør som der står om hvordan film og undertekst skal hede det samme og lige lidt hjælper det PLEX kan ikke hitte ud af en skid og det betaler man for …

ikke engang tekster fra Opensubtitles kan shittet hente …PLEX bliver da være være

1 Like

Jeg formoder du postede fordi du ville have det ud af kroppen, og ikke for at få hjælp?

For hvis du bad om hjælp, ville du naturligvis have givet mange flere detalier, samt posted log filer :wink:

Det har du fuldstændig ret i …man bliver knotten når man gør hvad der står på plex support og andre steder man har søgt om hjælp og intet af det virker og specielt når man betaler for plex og intet virker synes hele tiden der er bøvl med plex og fejl.

Tja…Formoder du stadigvæk ventilerer her :wink:

Og imens du gør det, vil jeg anbefale du kigger på Sub-Zero

Og husk, at betale = adgang til beta SW!!!
(Og nogle PP only ting, samt vise sin support til Plex)

Nu er det sådan at jeg har subs på min hd som ligger under samme folder som selve filmen .

Mappe eks …Superman/ Superman.mp4 /Superman.Srt … så plejer plex at skrive Ukendt srt

og plex er betalt det bliver den hver eneste MD

Okay, så nu beder du om hjælp?

Hvis det er tilfældet, så start med at fortælle OS og version, samt beskriv hvad dit problem er, ud over at din sub er ukendt, for det skyldes jo at du ikke har fuldt navnestd. for plex vedr. eksterne undertekster!
https://support.plex.tv/articles/200471133-adding-local-subtitles-to-your-media/

Aka navngiv din sub fil som: Superman.da.srt

2018 den har altid stået tom og der har ikke været problemer før med at den henter Subs fra min HD …

min os er win 8 og min plex version er Version 1.13.5.5291

Den er også tom hos mig, men du har endnu ikke fortalt, hvad dit problem er!

problemet er at den ikke vise sub 2018-08-04%20 og selv om de ligger på Hd bliver der ingen ting hentet og den henter heller ikke fra Opensub eller zub-zero og lige gyldig hvad jeg prøver sker der intet

Så skal du gøre flg:

Skift PMS til debug logging…

Tag en film som mangler en lokal undertekst, og lav Plex Dance på den.
Derefter upload logs

Og Inden da lige være sikker på at Local Media Assets agenten er i toppen

Tak for gode råd … men det bliver først i morgen alt det kommer til at ske.

kan godt være jeg blev lidt knotten.men ting der driller i dagevis og uden noget hjælper der for man altså Lange ( biiip ) af

1 Like

Det vil jeg sige at det er ikke rigtig, jeg har ingen probs med DK-teskter eller andre tekster, men jeg omdøbe dem også, men mener også man skal bruge mindst 3 bogstaver, Engelske tekst = Pladder Film.eng.srt

Eks.
Film : Superman (1998) .mkv
Srt : Superman (1998) .dan.srt

Tror også det står et eller andet sted i Forum eller hjælpesider til Plex

Begge ISO std. er understøttet. og da jeg er en doven hund, bruger jeg kun 2 bogstaver :wink:

https://support.plex.tv/articles/200471133-adding-local-subtitles-to-your-media/

Har fundet en løsning på det med undertekster og fået det til at virke ..så mange tak for hjælpen …

Men har så stødt på et andet problem .. jeg ville høre om du kunne hjælpe mig med ..
når jeg afspiller mine film over ps3 så popper denne linje op med start/stop/ frem og tilbage som ses på billedet hver 10 min og nogle gang op til flere gange efter hinanden … Så er det jeg spørg hvad kan det skyldes ???

Det er god skik at gøre flg:

1…Fortælle hvad løsningen var, så andre derved kan lære af det!
2…Starte en ny thread for et nyt spørgsmål, for ellers er det svært at søge frem for andre

okay det skal jeg huske …

Men den løsning jeg fandt var at slette mit bibliotek tømme papirkurv for så at oprette et nyt og frisk bibliotek og efter det virkede mine undertekster