Har liknande problem som någon beskrev för TV4 Play men nu för Viasat Play (TV3, TV6 etc.)
Har någon möjlighet att titta på detta?
/P
Fungerar inte hos mig heller. Får känslan att det har med att de gjort om sin site och pugginen måste uppdateras. Det e väl det som sker när det inte finns API, eller?
/P
Har kontaktat den som jag tror skrev pluginen men det är ju inte säkert att han har tid/ork att uppdatera den nu. (det var ju ett tag sen den skrevs)
Hej!
Det är verkligen riktigt kul att se att det finns ett intresse för Viaplay!
Jag tror att jag lyckades hitta den gamla tråden som Valleywood refererar till: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/24155-viasatplay-funkar-inte-langre/page__p__152977__hl__tv4+__fromsearch__1#entry152977
Jag är däremot osäker på om det finns något vi kommer att kunna hjälpa er med gällande just detta. Det är alltid värt att fråga vad ni får för felmeddelande, och om det är på live-event/filmer/playkanaler eller gamla matcher.
Ni är alltid välkomna att kontakta oss på socialmedia@viasat.se om ni har några frågor!
Jag hoppas att detta kan lösas!
Mvh Angel Krotnev
Viasat Support
Felmeddelandet är som följer: “201 Unable to load stream or clip file, connection failed, clip: [clip]…”
Har skickat en felanmälan till utvecklarna för pluginen.
Det finns en grej ni kan göra, erbjuda ett öppet API så vi kan skriva stabila pluginer ;)
Hej!
Viaplay kommer ej att släppa en publik API, därav så blir det som Angel skriver i inlägget ovan, vi kan tyvärr inte hjälpa till med just detta.
Med vänlig hälsning
Ellen Söderström
Viasat Support
Hur är det med de "vanliga" play-kanalerna som TV3 Play, TV6 Play etc?
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.