Volledige film op pc maar via plex kan ik maar 40 minuten kijken

Hallo,

Ik heb plex geinstalleerd op mijn windows 8 pc, en deze verbonden via de router met mijn LG smart televisie.

Mijn probleem is nu dat de volledige film op mijn pc staat en ik deze ook kan bekijken via vlc, maar als ik de film

wil bekijken via plex op mijn tv kan ik maar 40 minuten kijken, bij elke film is dit anders soms 36 minuten of 60 minuten

maar nooit de gehele film. 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit op te lossen.

En wat gebeurd er op dat moment? Is de PC misschien in slaapstand o.i.d.?

Wat is het bestandformaat van de film?

Nee de pc is niet in slaapstand, maar wanneer ik de film start op mijn tv dan zie ik al dat er maar 38 of 21 minuten gaan worden afgespeeld

het zijn verschillende type bestandsformaten.

Vandaag heb ik bijvoorbeeld ook even diverse films gewist in plex en ze opnieuw toegevoegd maar dit veranderd niets.

ps bedankt voor het antwoorden

Gebeurt dit ook bij mkv bestanden?

Ik heb het zojuist getest, maar het gebeurt NIET  bij Mkv bestanden gelukkig, kan je mij vertellen waarom niet?

Ik heb het zojuist getest, maar het gebeurt NIET  bij Mkv bestanden gelukkig, kan je mij vertellen waarom niet?

Niet alle video formaten worden ondersteund.
Bijv. Image files , dvd files worden niet ondersteund.

https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201358273-Converting-ISO-Video-TS-and-Other-Disk-Image-Formats

Maar ook niet Video TS files?

Nee, die kun je eenvoudig omzetten naar mp4 of mkv via handbrake of makemkv ;)

Hartelijk bedankt voor de informatie 

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.