Vraag over Smarthub

Hallo ik heb een vraag waar vindt ik de oude beta versies van de samsung plexapp want die van vorig jaar werkte voor mij het beste.Misschien een link?

Gr

Als je geluk hebt, kun je de link misschien wel in https://forums.plex.tv/categories/samsung-smart-hub vinden.

Ik zou deze vraag in de sectie Samsung Smart Hub stellen …

forums.plex.tv/discussion/158577/beta-releases#latest

ik krijg mij plex app van samsung smart tv niet verbonden met mijn acount
ik kan mijn user naam en paswoordt niet meer ingeven op de tv
hij geeft ook geen pin code meer om deze conectsie te maken
wat doe ik fout
bij voorbaat dank
tomballe theo

@ttheoke said:
ik krijg mij plex app van samsung smart tv niet verbonden met mijn acount
ik kan mijn user naam en paswoordt niet meer ingeven op de tv

Wellicht handiger om hiervoor even een nieuw topic aan te maken. Wat is het modelnummer van de TV, welke versie van Plex draait erop en welke PMS versie gebruik je?

Wat je sowieso kunt proberen is om de app er even af te knikkeren en opnieuw te installeren. Dan zou 'ie weer om de pincode moeten vragen.

het tv toestel is een samsung UE46D7000 en de plex versie van de app 1.0162

Heb al een paar keer plex van tv verwijdert en terug gezet maar het probleem blijft

Wat heel belangrijk is dat je de APP verwijderd en daarna de TV van spanning haalt (uit standby) En dat is zonder gein.

Voor de oudere modellen moet je de laatste versie van v 1.0 gebruiken dat is v 1.019 anders kan je inderdaad een verbindings probleem hebben vanwege een wijziging in de login server. Je kan die versie als het goed is gewoon vanaf je TV appstore installeren. Mocht dat niet het geval zijn, kan je hier vinden hoe je de update manueel kunt doen.