Intermediate Menu verwijderen

Hallo!

Ik gebruik mijn Mac Mini als mediaplayer voor mijn tv en het werkt erg goed met Plex 9 moet ik zeggen.

Er is alleen 1 probleem dat mij echt enorm irriteert en ik kan me niet voorstellen dat dat lastig moet zijn om op te lossen.

Ik heb mijn films in folders als Action, Horror, Thriller etc opgeslagen in “movies”. Als ik in Plex het menu " movies" kies, krijg ik telkens een intermediate menu waar ik moet kiezen uit search by…

" recently added", “alphabetic”, “folder” etc, etc.

Pas als ik dan weer op “folders” heb geklikt, krijg ik mijn folders zoals “action”, “Horror” etc te zien.

Weet iemand hoe en of ik dit totaal overbodige intermediate menu kan verwijderen of ergens kan instellen dat het wordt overgeslagen? Dit menu is toch een kleine smet op een super mooie media oplossing.

Groetjes!

Mike

hoi mike,

dit menu is niet ‘uit te zetten’. het is zelfs in veel gevallen een uitkomst zodat je meteen kunt zien welke films er bv. het laatst zijn toegevoegd.

ik begrijp dat je nu de browse by folder optie gebruikt om naar je genre specifieke films te gaan. hiervoor zou je ook collections kunnen gebruiken of een eigen library-sectie per genre maken of de browse by genre optie in het intermediate scherm.

Bedankt voor je antwoord!

Ik snap het maar vind het wel jammer dat het niet uitgezet kan worden.

Ik vind zo een intermediatemenu vrij slordig en lelijk tov van de rest van de plex layout. Het past gwoon niet bij de rest. Als ik zo een menu zou willen, zou ik het fijn vinden om dat als optie in of uit te kunnen schakelen, maar helaas…het is niet anders dan.

Groetjes,

Mike

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.