Afleveringsdelen plakken

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe je een aflevering in twee-en gedeeld weer aan elkaar ‘plakt’? Met Plex Wiki kwam ik ook niet veel verder. Ik heb .vob bestanden, die ik door Plex graag als 1 aflevering wil gezien worden.

Ik heb ze al …S1E1-01.vob en -02.vob genoemd, of -Pt 1.vob of Pt 2.vob, maar het lukt me niet.

Weet iemand hoe het wel kan?

Alvast bedankt.

heb je stacking aan staan? Hoe is je engels?

*Stacking

Stacking allows you to seamlessly watch videos that are separated into several files. There are two ways to enable stacking. If you are using File Mode, go to the View Options Panel and enable stacking. If you are using Library Mode your files and directory structure should follow:

Movies (Source)

Batman Begins (2005)

Batman Begins (2005)-CD1.mkv

Batmen Begins (2005)-CD2.mkv

No Country For Old Men (2007)

No Country For Old Men (2007)-CD1.avi

No Country For Old Men (2007)-CD2.avi

After you scan the files into the Library, pressing play on the movie will treat the multiple files as one file. *

En deze post is mogelijk ook interessant: http://maddox.plexapp.com/2009/03/11/skip-…ti-file-movies/

Dat gaat over films, ik wil dus afleveringen aan elkaar plakken.

Overigens lukt het me ook niet mij films…

Ik structure precies zoals hierboven omschreven, maar lukt me me gewoon niet.

En hoe gebruik ik File Mode, en kom ik bij View Options Panel?

Volgens mij kun je geen .VOB bestanden aan elkaar plakken, en zeker niet als deze per stuk 1GB (1024MB) groot zijn. Op een DVD staan er ook nooit grotere bestanden op dan 1GB. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zeker weet maar ik heb er zelf eens ooit naar gezocht en dat was ongeveer de strekking. Mocht het toch kunnen dan hoor ik het graag.

Kun je de bestanden niet in een .mkv container plaatsen ?

Ik ga er vanuit dat je de MediaStream skin gebruikt. Ga naar Videos. Afhaneklijk van de view die je kan je met je navigatie toetsen omhoog of naar rechts een side panel tevoorschijn toveren. Daarin moet die stacking optie staan.

@ mearsk: ik wil ze ook niet ‘letterlijk’ aan elkaar plakken, ik wil eerder dat Plex ziet en snapt dat part-1 en part-2 bij elkaar horen.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.