Hej hej,
Tænkte om nogen havde input til valg af enten MacMini eller Apple TV 2g som mediecenter med Plex?
Om den skal streame eller jeg skal have et par USB HDD sat til er lidt ligemeget - streaming foretrækkes dog.
Det er en forudsætning at Plex kan styres fra applikationen fra iPaden.
Noget andet jeg bør være OBS på?
På forhånd tak for hjælpen,
Maack
Har du allerede en computer der kan køre Plex Media Server? Hvis ikke, ville jeg vælge en mac mini da den både kan køre server og klient.
Jeg har en iMac der kører Plex også, jo - men du må hjælpe mig med hvorfor det har en indflydelse?
Jeg har spekuleret i så mange løsninger, at jeg har set mig sort på det mest basale efterhånden.
Pft.
For at kunne bruge en Apple TV med Plex kræver det at du har en Plex Medie Server kørende fra en anden computer. Apple TV kan ikke køre Plex Medie Server, men det kan en mac mini
Altså, jeg har købt mig en gammel MacMini, hvor på jeg køre min server. Jeg har sat 3 eksterne harddiske til (1TB pr disk), det hele står så gemt væk i et skab. Den køre så 24/7, og jeg har så Plex app’en på iMac, Macbook, ATV2, iPad osv. og det køre helt kanon! Du behøver ikke ud og investere i en helt ny Mac Mini, hvis du bare vælger kun at køre server på den (det er i hvert fald min erfaring!)
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.