Bij het syncen van een film krijg ik de volgende foutmelding: "Some content couldn't be sync

Sync functionaliteit werkt niet bij alle films
Ik heb zojuist een Plex lifetime Pass aangeschaft. En was van plan een aantal films te "Syncen" naar mijn iPad2. Echter kreeg ik voordat hij begon met syncen de foutmelding: "Some content couldn't be synced".

Daarnaast synced hij andere films weer wel. Ik heb het type van de films die hij wel en niet doet syncen bekeken, hierin zit geen verschil. Beide zijn .MKV bestanden.

Iemand een idee waar het fout gaat?

Zoek de log bestanden van de server is op, en daarin kan je meer informatie vinden

Matthijs,

Ik heb de log bestanden bekeken, maar weet niet exact waar ik op moet letten. Ik heb het inmiddels al bij meerdere films geprobeerd. Als ik in de Plex app aangeef dat ik de film wil syncen met Nederlandse ondertiteling, gaat hij niet syncen en geeft hij de error: "Some content couldn't be synced. Tap Settings for more information". Wanneer ik de desbetreffende film zonder ondertiteling doe syncen, doet hij het wel. Lijkt mij dus dat het hier verkeerd gaat. Echter is dit op te lossen?

Het is een .mkv bestand die ik wil syncen vanaf de Plex Media Server op mijn laptop (windows 7, 64-bits), naar mijn iPad 2.

Probeer het eens om te syncen op de setting Highest quality. Ik heb een zelfde probleem, maar op highest quality werkt het wel....

[Zie ook](http://forums.plexapp.com/index.php/topic/56981-plexsync-does-not-work-with-mkv%C2%B4s/)

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.