Hoi,
Ik heb me een samsung smart led tv aangeschaft, en een synoology ds412+ server waar de bestanden op staan. Alles wordt gestreamd via kabel, ik ben niet voor draadloos gedoe. Met plex ben ik dus nog niet zo bekend. Ondertitels staat op Nederlands, en worden automatisch gedownload via de plex manager (meestal staan er ook al in het bestand zelf)
Enkele vragen:
-Bij veel van de films die ik wil afspelen verschijnt er ‘part 1’ en ‘part 2’ die je moet selecteren, en de film valt toch niet af te spelen. Als je een van beide selecteert verschijnt er dat er geen sync met de server mogelijk is. (op mijn vroegere popcorn c300 speelde alles wel probleemloos af)
-Bij de meeste van de films is er geen ondertiteling te selecteren (terwijl die er wel degelijk is)
Enige raad?
Ik heb dat ook mee gemaakt zijn dat dan toevallig VIDEO_TS files?
Deze worden niet goed ondersteund in Plex Media Server.
Met betrekking op de ondertitels welke je gebruikt die niet werken.
1) Staan deze in de zelfde map als de Film?
2) Hebben deze de zelfde benaming?
3) Heb je in je Samsung smart led tv ingesteld staan dat je Nederlandse ondertitels wilt gebruiken.
4) heb je in de Plex Media server ingesteld dat je voorkeur hebt voor nederlandse ondertitels?
5) En zijn de ondertitel files .srt bestanden en heeft Plex voldoende lees rechten over het betreffende bestand?
Graag verneem ik of dit je verder heeft geholpen anders hoor ik het nog wel :D
Groetjes
Hein :D
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.