Beste Plex gebruikers. Ik heb nu de installatie gedaan. Films en tv-series werken prima!
Maar ik ondervindt wat problemen met streamin. Dus uitzending gemist en dat soort zaken.
Probleem is dat wij een redelijk trage verbinding hebben (130-150kb/s) Normaal werkt dit voldoende om fullscreen te streamen. Maar bij Plex lukt dat niet omdat de buffer waarschijnlijk te klein is?
Kan dit in Plex ingesteld worden? Ik heb de cache al geprobeerd maar dit heeft geen effect. ingesteld
Als je de streams buiten Plex om bekijkt, gebruik je dan de smalband of de breedband streams van Uitzending Gemist? De breedband streams zijn volgens mij namelijk meer dan 150 kbit/s (zo’n 500 kbit/s meen ik) en als de Uitzending Gemist plugin deze standard gebruikt is het niet zo vreemd dat Plex steeds moet bufferen als de internet connectie 150 kbit/s is. (Ik moet het zelf voor de zekerheid checken, aangezien ik eigenlijk helemaal geen gebruik maak van al deze plugins :P)
'k Heb het even gecheckt met een journaal aflevering. De breedband stream is daar 500 kbit/s, de smalband stream is 200 kbit/s… Beiden dus hoger dan de 150 kbit/s waar jij over beschikt
Hoi!
Ik las de openingspost nog eens een keer en bedoelde je misschien 130-150 kilo**byte** per seconde? Dus dat je een internet verbinding hebt met een down speed van zo'n 1 Mbit?
Het is inderdaad 130-150 kilobyte per seconde.
Ik heb inderdaad even getest op de rtl4 pagina (goeie tip!). Hier heb ik ook problemen met de 'standaard' stream.
Ik heb al even gekeken in de scripts en vond daar het gedeelte voor de instelling wat betreft de streaming. Zag zat het script de grootst mogelijke downloadsnelheid pakt als standaard stream.
Nu programmeer ik zelf veel in php. Dit lijkt er wel redelijk op zag ik. Maar kom er toch nog niet helemaal uit. Iemand nog een tip?
Is het ook mogelijk om eerst de totale uitzending binnen te halen en dan pas te kijken?
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.