[Channel] RtlXL

Goedemiddag,

Ik ben al een geruime tijd gebruiker van de RTL XL app. Nu heb ik daar de laatste tijd enkel een apart probleem mee.. Hij werkt op de computer en de iPhone naar behoren.. maar op RasPlex en via de webplayer krijg ik de volgende foutmelding 

AES decryption not supported in Premium edition

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en eventueel nog belangrijker.. heeft er iemand een oplossing?!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Het lijkt erop dat RTL sinds kort haar HLS streams van encryptie heeft voorzien. Niet elke Plex client app kan hiermee overweg (alleen Plex for iOS, Plex for Android, Plex for Roku en Plex/Web onder Safari op Mac). Helaas niet iets wat ik vanuit de channel code kan oplossen :(

Goedenavond Sander1,

Sinds de nieuwe versie van Plex werkt RTLXL niet meer.

Hij staat niet in het kanalen overzicht tenzij je de compatibiliteitscontrole uitzet.

Dan kan je het kanaal wel installeren maar zodra je wilt afspelen op een apparaat (apple windows lgtv) dan krijg je device not supported.

Ik hoop dat er een oplossing komt.

Thanx!

Sinds de nieuwe versie van Plex werkt RTLXL niet meer.

Hij staat niet in het kanalen overzicht tenzij je de compatibiliteitscontrole uitzet.

Klopt, maat het uitzetten van die compatibiliteitscontrole geeft alleen maar problemen, want je krijgt dingen te zien die niet gaan werken op die Plex client.

Dan kan je het kanaal wel installeren maar zodra je wilt afspelen op een apparaat (apple windows lgtv) dan krijg je device not supported.

Ik hoop dat er een oplossing komt.

Helaas ligt dit probleem buiten de mogelijkheden van de code van het kanaal. De op dit moment incompatible Plex clients zullen geupdate moeten worden om met dit kanaal overweg te kunnen.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.