Helemaal mee eens!
Heel erg bedankt voor de Uitzending Gemist app! Vind het een hele waardevolle toevoeging aan Plex.
Ten eerste Thnx voor al het goede werk. Dit is een erg fijne plug in.
ik ben een nieuwbee met plex sinds vandaag geinstaleerd maar men wat een wereld gaat er open.
Plex is voor mij helemaal nieuw. Het ziet er erg handig uit.
Wel een vraag hoe en waar deze plug-in te installeren? (Als het kan in Jip en Janneke taal de uitleg )
bij voorbaat dankt
1. Open finder.
2. Ga naar je eigen map.
3. Ga naar: /bibliotheek/application support/plex media server/plug-ins/
4. Plaats de .bundle file in deze map
5. Start Plex op en hij staat in de 'video' sectie
Als het niet lukt hoor ik het wel. Succes!
Wauw snelle reactie!
En een top uitleg
Helaas lukt het niet.
De map Plex media server bestond niet. dus ik dacht slim te zijn en heb een map met die naam aangemaakt.
Dat bracht niet de oplossing.
Wel vond ik de map Plex met daarin de map plugins. Daar het bundle document aan toegevoegd maar dat hielp niet.
Als het goed is staan in de map Application Support twee mappen met de naam Plex erin. Waar de map Plex staat moet dus nog een map met Plex in de naam staan, daar moet ook een map plug-ins in staan en daar staan de .bundle files in. Als deze er niet is zou ik niet weten waarom… erg raar.
Er staat maar 1 map Plex…
Plex, Boxee en XMBC weggegooid en alleen Plex opnieuw geïnstalleerd.
en dat hielp. nu doet de plug-in het wel.
in je finder moet je niet via bovenin waar je HD staat (vaak Leopard of Macintosh genoemd) navigeren, maar via je 'gebruikersnaam' en dan naar library --> application support --> plex media server --> plug-ins
succes!
edit: het is al gelukt zie ik ;)
Morgen waarschijnlijk een grote update! En er komt binnenkort ook een nieuwe plug-in van mij beschikbaar hier!
Edit: Het word waarschijnlijk vanavond (laat), ik moet zometeen weg en ben vanavond pas weer terug.
Bij mij werkt uitzendinggemist niet meer na de update van Plex 8.0. De mac mini bevriest als ik op" speel uitzending af" klik. Ook bij de SBS plugin trouwens.
–
update: is opgelost. ik heb in Library/… / plug-in support/preference de preference-file van UZG (oude versie) verwijderd.
Ik ga er gelijk even mee bezig, misschien dat de nieuwe versie nog even op zich laat wachten, ik verwacht (op zijn laatst) morgen dan.
Wat betreft de SBS-plugin. Probeer dit eens, werkte voor mij:
* Voor een korte laadtijd verander de cache van 'Internet' van 4096kb naar 1024kb in Plex > Preferences > System > Cache.
Bij mij werkt het ook gewoon allemaal, ik ben de hele avond nog bezig geweest met de plug-in en ga deze hier morgen plaatsen. Sorry dat het allemaal wat langer duurt maar er zitten behoorlijk wat verbeteringen en nieuwe features in. Tot morgen, ik ga nu slapen.
Ik ben erg benieuwd, ben namelijk net geswitched van 6 jaar XBMC (xbox) naar PLEX op m'n nieuwe mini.
Ik had hierop altijd XOT Uitzending, ik hoop dat deze plugin met name voor de Nederlandse zenders goed gaat werken.
Keep up the good work! :D
Nieuwe versie is te downloaden (zie beginpost).
Erg mooi! bedankt!
MatthijsH bedankt voor je uitbreiding op deze plugin. Toppie, ziet er goed uit en ik heb er even mee gewerkt en ook dat werkte uitstekend.
Het zoeken is een welkome aanvulling MatthijsH want naarmate de afleveringen meer en meer worden is het zoeken dus een uitkomst.
Nogmaals bedankt en hoop hier nog lang gebruik van te kunnen maken en de hoop dat jij de plugin blijft ondersteunen.
De zoekfunctie is echt top!
Ga zo door, rtl gemist komt ook snel…?
Ja nu wordt deze gebruiker ongeduldig