Zojuist gedownload, ziet er toppie uit! Alleen kan ik niet alle afleveringen vinden die wel op de site van uitzendinggemist staan (zo kan ik bij man bijt hond bijv. maar t/m 30 april vinden, maar op de site staan er afleveringen t/m 8 mei…)
Als ik zoek naar 'man bijt hond' vindt hij t/m 8 mei, hoe zoek jij de Man Bijt Hond afleveringen op dan? Misschien bereik jij hem via een andere methode (waar het dan wellicht fout gaat).
Gr. Matthijs
supervet bedankt! Echter, waarom kunnen deze NL plugins niet gewoon via de plex app store worden verspreid?
Omdat hij nog niet helemaal klaar is, als hij binnenkort klaar is zal hij voor de AppStore gekeurd gaan worden.
bij mij loopt ie vast als ik de stream start. heb de internetcache gewijzigd van 4 naar 1mb, maar loopt gewoon vast en plex sluit na een tijdje af. (plex 0.8 en de laatste versie die ik heb gevonden via github)
Dit is verreweg de meest waardevolle plugin voor nederlanders. Fantastisch. Zeker voor Mac gebruikers aangezien uitzendinggemist niet altijd even makkelijk voor hen toegankelijk is via de website!
Bedankt!
Gisteravond kon ik niet zoeken naar en programma.
Vanochtend kon ik weer wel zoeken in uitzendinggemist. Vanochtend vond ie ook de 2008 afleveringen van blik op de weg. Gisteravond vond ie onder de B alleen de blik op de weg afleveringen van 2009.
Ik ga binnenkort weer even bezig met de plug-in, heb het nu op het moment even heel erg druk met school enzo.
Wow, dit is echt super! Ik gebruikte nog de XOT UZG plugin, maar dit is echt beter! Betere intergratie, makkelijker zoeken, super!
Heel erg bedankt voor de tijd je erin hebt willen stoppen!
EDIT: Waarom zit deze plugin niet in de App Store???
QUOTE (Alcoholic @ May 20 2009, 11:15 AM)
supervet bedankt! Echter, waarom kunnen deze NL plugins niet gewoon via de plex app store worden verspreid?
Omdat hij nog niet helemaal klaar is, als hij binnenkort klaar is zal hij voor de AppStore gekeurd gaan worden.
Erg handige plugin… Maar ik heb een probleem als ik via de plugin een filmpje kijk (bv shouf shouf!). Dan wordt halver weg het filmpje ineens het filmpje afgebroken en kom ik weer terecht in het Plex menu. Ik heb ook even via quick time het filmpje bekeken maar daar kon ik hem wel hellemaal bekijken…
Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen?
Mvg,
Almar
De plugin is werkelijk fantastisch! maar ik heb idd hetzelfde probleem. Volgens mij gebeurd het na precies 30 minuten.
Goed werk Matthijs, ga zo door!
Ik heb het momenteel erg druk en ga binnenkort weer bezig met de plug-in. Het kan wel komen doordat je internet verbinding even wegvalt (zeker als je wifi gebruikt), ik heb dit ook wel eens op mijn Mac Mini.
Beste mensen,
Petje af voor jullie werk. Ik gebruik al een tijdje mediaportal vooral vanwege de uitzendinggemist plugin maar wil graag terug naar Plex vanwege de stabiliteit. Kan een van jullie vertellen of deze plugin ook RTL gemist in zich heeft en of dat werkt?
Groeten,Rafael
RTL gemist is een andere plugin: http://forums.plexapp.com/index.php?showtopic=6047
Ok dankjewel voor de info!
Bij mij is de zoek optie verdwenen…
Eerder vandaag was de zoek functie weer terug, maar nu na opnieuw opgestart te hebben is de zoekfunctie weer weg.
Ook het afspelen wil helaas niet vlotte, amper 5 minuten na de start van Villa Felderhof stopt ie er abrupt mee.
te gek!!! ook net aan Plex en helemaal te gek!!! Nu nog een mooie skin
Waar kan ik de laatste update vinden van deze plug-in?
De eerste post verwijst naar de Github pagina, maar deze doet het niet?!