Klopt het dat je niet kan spoelen in de uitzendingen?
Dat zou wel een hele fijne feature zijn, want ik zat gister een uur naar iets te kijken en toen stopte hij er ineens mee. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar nu kon ik niet meer naar het punt spoelen waar ik gebleven was.
Daar liep ik ook al tegenaan inderdaad. Jammer.
Hopen dat het in de toekomst wel beschikbaar komt. :)
Het zou inderdaad vet zijn als je heen en weer kunt spoelen!!
Voor de rest: SUPER!
Erg vet hoor. Dit gaat mij zeker wel helpen om een plugin te schrijven voor My media system(linux).
Bedankt.
Ik ben zeer enthousiast begonnen met het downloaden van Plex en daarna de plug-in van Uitzendinggemist geinstalleerd, maar als wij een uitzending bekijken dan na ongeveer een kwartier gaat het fout dan worden we eruit gegooid en ik kom ook niet verder in het programma ook niet met doorspoelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik woon in Brazilie en de internet verbinding is niet de snelste en ik heb ook nog wireless, dus heb ik al geprobeerd om direct internet op de computer aan te sluiten maar dat helpt ook niet. De enige manier om hier Nederlandse Programmaās te bekijken is via internet we hebben geen BVN TV helaas!
Alvast bedankt.
Hey, ik zie dat je nu bij Uitzending Gemist op de website voorkeuren kunt instellen voor Silverlight. Een stuk beter dan die Flip4Mac-meuk.
Kan de UZG-plugin daar mee omgaan (of is het een idee 'm om te bouwen?)
Lars
Van mij ook complimenten voor deze plugin! Dat maakt Plex echt compleet 
Hartstikke goed! Nu alleen de kwaliteit van de streams nog. Die lijkt nergens op Tenzij je de uitzendingen bekijkt in een venstertje van 5cm x 7cm. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan āRTL gemistā. Dat zijn goede streams! SBS, NET 5 en Veronica schieten overigens ook niet op. Welicht iets voor de toekomst?
Hoe dan ook: bedankt voor de plug-in. Daar mankeert niets aan!
hoi
ik ben sinds kort een plex gebruiker, en heb de plugin van uitzendinggemist geinstaleerd maar hij start vaak niet op terwijl rtl gemist het wel gewoon doet.
graag tips wat ik moet doen
jpi
Ik gebruik deze plugin heel veel. Zoveel dat plex eigenlijk altijd draait. Computer valt netjes in slaap als ik de apple remote een tijdje niet beroer. Als ik hem weer aanklik, en de airportverbinding even weg is geweest, kan ik nog steeds door uitzending gemist heenscrollen. Echter, doorklikkend naar een programma, zijn alle mappen leeg; geen afleveringen aangetroffen.
Als ik dan helemaal plex verlaat, en weer terugkom, werkt de plugin weer prima.
bij andere plugins heb ik daar geen last van, die werken gewoon prima door na een netwerk onderbreking.
hebben anderen dit ook, of heeft dit op een of andere manier met mijn netwerksettings te maken?
De plugin kreeg ik alleen werkend, wanneer ik hem op de volgende locatie installeerde:
Gebruiker/Librairy/Application Support/Plex Media Server/Plugins.
Hierna werkte de plugin correct.
gr,
Martin
Hallo Martin!
Dat is ook de correcte locatie ;)
Hier worden eveneens de plugins geplaatst die je via de App Store installeert.
Ik krijg bij elke stream die ik wil starten de melding āerror while opening fileā. Hebben meer mensen hier last van en weet iemand waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
Pieter
Ik heb gister nog hier en daar een streampje bekeken. Soms dan doet de website van uzg het gewoon niet.
ik heb ook een vraagje,
ik heb de file geĆÆnstalleerd in de plug in map. Nu krijg ik in plex alleen Nederland 1,2,3 en nog een zender.
Doe ik iets fout, of is het niet meer mogelijk om sbs 6 etc. ook te krijgen.
Wie kan mij hierbij helpen, en wat moet ik doen?
Deze *Uitzending Gemist* plugin dekt Nederland 1, 2, 3 en Z@pp. Er is ook een [*Programma Gemist*](http://forums.plexapp.com/index.php?/topic/6047-programma-gemist/) plugin, deze bevat meer zenders (waarvan ik eerlijk gezegd niet weet of die nog werken ivm wijzigingen in de achterliggende websites). Via de App Store zijn een *RTL Gemist* en *SBS Gemist* plugin te installeren.
Heeft iemand nog problemen met deze plug-in? Als dit het geval is zou ik het graag horen. Anders kan de plug-in misschien binnenkort in de App Store worden aangeboden, aangezien hij nu al meer dan 1500 maal gedownload is.
ja
zie mijn post van 27-11-2009 waar ik nog geen reaktie op heb gehad
Kan je misschien wat specifieker zijn? Wat gebeurd er? Laad hij de stream wel in? Laat hij de afleveringen wel zien? Kan je het wel goed bekijken op de website van Uitzendig Gemist zelf (en dan heb ik het niet over de Silverlight versie)?