UG icm Chromecast werkt weer na laatste server-update voor PlexPass!
Klopt het dat hij niet werkt of ligt het aan mij?
Zowel op clients als via web kan hij de video's niet afspelen.
Klopt het dat hij niet werkt of ligt het aan mij?
Zowel op clients als via web kan hij de video's niet afspelen.
'k Heb net wat dingetjes geprobeerd en het werkte wel voor mij, maar dat doet ie zeker niet altijd. Maar omdat het soms wel en soms niet werkt, en ik ook op de UZG website zelf nog wel eens (vreemde) foutmeldingen krijg heb ik niet het gevoel dat de problemen in de code van deze channel zit.
Ik gebruik sinds kort PMS met de Android app. Klopt het aanbod van afgelopen 7 dagen in UZG het enige menu item is? Het lukt soms wel om resultaat te krijgen van (veel) langer geleden als je op programmanaam zoekt in de Android app, en alleen het ontbreken van het volledige aanbod zorgt ervoor dat ik de XBMC server nog niet uit kan zetten.
Thx! :)
Ik gebruik sinds kort PMS met de Android app. Klopt het aanbod van afgelopen 7 dagen in UZG het enige menu item is? Het lukt soms wel om resultaat te krijgen van (veel) langer geleden als je op programmanaam zoekt in de Android app, en alleen het ontbreken van het volledige aanbod zorgt ervoor dat ik de XBMC server nog niet uit kan zetten.
Thx! :)
Ja dit klopt, helaas. Dit heeft te maken met het feit dat alleen de meest recente videos in een formaat beschikbaar zijn dat redelijk compatibel is met de meeste Plex client apps. Oudere videos zijn helaas niet in dit formaat beschikbaar.
is er een mogelijkheid om het channel (ik heb dit probleem ook met andere channels overigens) te refreshen? als ik het channel open en het programma dat ik terug wil kijken nog niet online is, maar vijf minuten later wel, geeft het channel dat op dat moment nog steeds niet weer. De lijst met programma's wordt kennelijk uit een cache gehaald..
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt of UZG helemaal niet meer iets toont op plex? De lijst van de laatste 7 dagen is leeg op alle clients waar ik het heb geprobeerd (PC, Mac, Roku) :-(
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt of UZG helemaal niet meer iets toont op plex? De lijst van de laatste 7 dagen is leeg op alle clients waar ik het heb geprobeerd (PC, Mac, Roku) :-(
Het UZG kanaal is momenteel kapot, de UZG website is volledig ondergebracht bij npo.nl. Het kanaal zal hierom herschreven moeten worden. Dit is iets wat op mijn todo lijst staat, maar kost even een paar dagen om op te pakken.
Hallo, mijn excuses als dit niet het juiste forum is voor problemen met de uitzending gemist app op plex. Ik gebruikte het heel veel maar zegt nu dat ‘this directory appears to be empty’? Hebben anderen dat ook?
Edit 7juli. Had the post van Sander1 niet gezien, tijdens mijn zoektocht of meer mensen dit probleem hadden.
Het UZG kanaal is momenteel kapot, de UZG website is volledig ondergebracht bij npo.nl. Het kanaal zal hierom herschreven moeten worden. Dit is iets wat op mijn todo lijst staat, maar kost even een paar dagen om op te pakken.
En het wordt bijzonder gewaardeerd dat je de moeite hiervoor neemt. Het maakt de PHT ervaring nog completer.
Sander1, ik wacht met spanning de "herschrijving" af.
Ik zou graag helpen, maar afgezien van koffie voor je halen of koekjes bakken vermoed ik dat je weinig aan me hebt. ;-)
Mocht je ooit hier in de buurt zijn (Colorado), dan staat er een maaltijd voor je klaar.
Enig idee of deze plugin nog werkend wordt gemaakt? Of is de ontwikkelaar gestopt? Dat zou jammer zijn, was een goede plugin.
Is er nog nieuws?
Als de code voor deze plugin ergens beschikbaar is wil ik hem wel proberen op te pakken.
Nu Channels het op de Xbox One app doen is het een hele interessante optie om zo uzg op de XB1 te krijgen.
Dus wie kan me de code delen, dan zal ik er eens induiken.
@Kaoh said:
Als de code voor deze plugin ergens beschikbaar is wil ik hem wel proberen op te pakken.
Nu Channels het op de Xbox One app doen is het een hele interessante optie om zo uzg op de XB1 te krijgen.
Dus wie kan me de code delen, dan zal ik er eens induiken.
Hoi!
De code voor de channel is te vinden op Github hier: https://github.com/plexinc-plugins/Uitzending-Gemist.bundle
De bijhorende URL Service is onderdeel van de Services bundle en te vinden hier: https://github.com/plexinc-plugins/Services.bundle/tree/master/Contents/Service%20Sets/com.plexapp.plugins.npo
Ok, ik heb een groot deel werkend op basis van de nieuwe site,
Afgelopen week
Best bekeken afleveringen
Best bekeken programma’s
Uitgelicht
Ik heb a-z deels werkend, alleen de eerste 10 programma’s per letter. Het paging model van dat deel staat niet toe dat ik er meer dan 10krijg en het heeft ook geen methode (die ik kan vinden) om de lijst van de volgende page te krijgen.
Voor vrij zoeken ben ik nog bezig die service goed te krijgen, maar ziet er hoopvol uit.
Zodra ik het vrij zoeken werkend heb zal ik hier een zip plaatsen.
Oh en ik kan niet vinden hoe ik de bundle een mooi logo mee geef…
OK bij deze een test versie.
De kwaliteit lijkt lager dan ik had verwacht. Ik maak gebruik van de video object service die de aflevering pagina omzet, misschien dat die de laagste kwaliteit pakt, geen idee.
En bij een paar dagen in de afgelopen week crashed precies diezelfde video object service op sommige afleveringen, ook hiervan kan ik nog niet zien hoe of wat.
Maar de NPO uitzending gemist content word verder redelijk aangeboden.
Dit is een beetje wat ik er in een paar uur van kan maken, als iemand tijd heeft om uit te zoeken hoe we voorbij die 10 item limiet komen bij de a-z hoor ik het graag. Net zoals dat het fijn zou zijn als iemand kan uitzoeken waarom het aflevering naar video object service soms crashed of waarom we via de site een betere stream lijken te krijgen dan via die service.
Known issues
- programma’s a-z geven alleen de eerste 10 programma’s van die letter
- Zoeken geeft max 20 resultaten terug
- Op sommige afleveringen crashed the videoobject service waardoor soms een overzicht lijst niet werkt (nu die van zaterdag bijv.)
- Stream kwaliteit lijkt lager dan verwacht
Dus downloaden en uitpakken in je PMS plugin folder, geen idee of ene herstart nodig is.
@Kaoh said:
Dus downloaden en uitpakken in je PMS plugin folder, geen idee of ene herstart nodig is.
Hartelijk dank, kan weer nederlandse TV kijken!