Hallo,
Sinds vandaag krijg ik bij Apple trailers deze melding?! Nieuwste Plex draai ik!
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Het probleem is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt B)
Geen idee ik heb het ook :(
Ik heb het bij de Apple Trailers en bij uitzending gemist van SBS6, Net5 en Veronica.
Ik naast de Apple trailers ook, maar wilde snel even wat posten…
Hoop dat de/een update een beetje snel uitkomt
Probleem bestaat nog steeds, jammer… het lijkt erop dat dit probleem alleen in Nederland bestaat… een google op “could not determine input format” levert namelijk vooral nederlandse sites… Onemorething.nl en dit nederlandstalige deel van het plex forum.
Iemand al ergens meer info gevonden, of misschien zelfs een oplossing?
Door veranderingen in de Apple trailer website werkt de huidige versie van de plugin niet meer. Apple checkt onder andere welke software de videobestanden op hun server opvraagt (of het Quicktime is of niet). Omdat dit extra aanpassingen vereist die (nog) niet in de plugin code gedaan kunnen worden, kan dit pas in Plex 0.8.3 gefixt worden. We moeten dus nog even geduld hebben helaas.
is er al een schatting voor wanneer die 8.3 komt? Dank! B)
Nee, daar wordt helaas geen uitspraak over gedaan :( De HD-trailers.net plugin werkt wel weer als het goed is (moet 'm zelf nog uittesten).
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.