Merged, og takker
Det er ikke lykkes mig at finde en sÄdan metode endnu desvÊrre, og husk ogsÄ pÄ, at vi hverken har IMDB Id eller TVDB Id 
/T
Det er ikke lykkes mig at finde en sÄdan metode endnu desvÊrre, og husk ogsÄ pÄ, at vi hverken har IMDB Id eller TVDB Id
/T
Jeg tror det bliver meget svÊrt. Det er yderst sjÊldent, at der er angivet UK/US episode navn. Nogle fÄ udsendelser/afsnit har sÊson angivet i description. Det er dog meget tilfÊldigt, hvornÄr de forskellige informationer findes. YouSee data benytter i nogle tilfÊlde egne afsnit/episode nr.
Jeg tror at, det vil krĂŠve at der skiftes til en anden source. F.eks. xmltv.se. De har season angivet i feedet. Udfordringer er her, at hver kanal har en gzipped fil pr. dag. Separat fil pr. kanal pr. dag. De har dog ikke cover/poster med i feedet.
Enig, og at hente begge, for derefter at lave en match, er lidt op af bakke 

FÄr denne i unsupported app store
@winddiesel said:
FÄr denne i unsupported app store
Jeg har lige installeret WebTools for at teste dette. Det var dog en meget mystisk fejl beskrivelse: Adult DVD Empire Metadata Agent ved installation af epg-dk.bundle hmmm
2017-05-08 08:05:22,355 (7fcaca29d700) : CRITICAL (git:853) - Exception in downloadBundle2tmp: ('can not decode value', u': "Adult DVD Empire Metadata Agent",
"bu
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server/Plug-ins/WebTools.bundle/Contents/Code/git.py", line 848, in downloadBundle2tmp
HTTP.Request('http://127.0.0.1:32400/:/plugins/com.plexapp.system/restart', immediate=True)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server/Plug-ins/WebTools.bundle/Contents/Code/git.py", line 582, in saveInstallInfo
gits = JSON.ObjectFromString(str(response))
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Versions/2/Python/Framework/api/parsekit.py", line 97, in O
return self._core.data.json.from_string(string, encoding)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Versions/2/Python/Framework/components/data.py", line 180,
return demjson.decode(jsonstring, encoding)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Platforms/Shared/Libraries/demjson.py", line 2135, in decod
obj = j.decode( unitxt )
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Platforms/Shared/Libraries/demjson.py", line 1706, in decod
r = self.decodeobj(txt, 0, only_object_or_array=not self._allow_any_type_at_start)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Platforms/Shared/Libraries/demjson.py", line 1666, in decod
obj, i = self.decode_composite(txt, i, imax)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Platforms/Shared/Libraries/demjson.py", line 1595, in decod
r = self.decodeobj(txt, i, identifier_as_string=False)
File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Resources/Plug-ins-4955e31cf/Framework.bundle/Contents/Resources/Platforms/Shared/Libraries/demjson.py", line 1697, in decod
raise JSONDecodeError('can not decode value',txt[i:])
JSONDecodeError: ('can not decode value', u': "Adult DVD Empire Metadata Agent",
"bundle" : "AdultDVDEmpire.bundle",
"type" :
2017-05-08 08:05:22,362 (7fcaca29d700) : CRITICAL (git:885) - Fatal error happened in install for :https://github.com/ukdtom/epg-dk.bundle
Ja den har lidt af hvertâŠ
Jeg kan se, at det er pga. en stavebÞf i plugin_details.json. @dane22 rettede filen pÄ github samme sekund som jeg skulle til at lave en pull-request 
Ups, og ikke relateret til epg, men til UAS, hvor et nyt plugin laved ged i en json.
PrĂžv igen, og hvis det stadigvĂŠk fejler, sĂ„ klik pĂ„ âForce repo updateâ knappen
Hmmmm, kunne tyde pÄ, at PMS DVR custom XML-TV import har fejl mht. category mapping.
Hvis man filtre pĂ„ âMoviesâ under DVR, sĂ„ er denne liste blandet med sport (hos mig), selvom category har âsportâ og âsportsâ angivet. Har i samme udfordring?
<programme start="20170511173000 +0200" stop="20170511174500 +0200" id="150811940" channel="25"> <title lang="da">Fodbold: NordicBet Liga Magasinet</title> <desc lang="da">Magasin. GlÊd dig til at se alle mÄl samt de stÞrste hÞjdepunkter fra den seneste runde i NordicBet Ligaen, Danmarks nÊstbedste fodboldrÊkke, nÄr vi har ŽNordicBet Liga MagasinetŽ pÄ programmet. </desc> <icon src="http://images.yousee.tv/pics/150811940/1440x1080.jpg"/> <category lang="da">Sport</category> <category lang="en">sports</category> <category lang="da">Fodbold</category> <episode-num system="xmltv_ns">0.0.</episode-num> <credits lang="da"/> <video lang="en"> <quality lang="en">HDTV</quality> </video> </programme>
Sad og ârodedeâ lidt med DVBLink TV Guide interface. SĂ„ finder man frem til APIâet, hvor TV-Guide genereres ud fra. Har abonnoment pĂ„ DK program data. Disse data (fra Gracenote) indeholder alle relevante informationer som episode tekst, episode nr., season nr. m.m. 
{ "program_id": "dk_254_1494860400", "name": "SmÄ og store synder", "subname": "Mind Games", "description": null, "year": 2006, "image": "https://images.epgs.com/58d1085209baa.jpg", "language": null, "episode": 319, "season": 16, "actors": "Jonathan Kerrigan, William Simons, Mark Jordon, Steven Blakeley, John Duttine, Clare Wille, Peter Benson, Derek Fowlds, Vanessa Hehir, Lisa Kay, David Lonsdale, Tricia Penrose, Gwen Taylor, Rupert Vansittart", "categories": "serie, Drama, Komedie", "directors": null, "genres": [ "comedy", "drama", "serial" ], "producers": null, "writers": null, "is_hdtv": true, "is_series": true }, { "program_id": "dk_254_1494863700", "name": "SmÄ og store synder", "subname": "The Medium is the Message", "description": null, "year": 2006, "image": "https://images.epgs.com/58d108509f5ee.jpg", "language": null, "episode": 320, "season": 16, "actors": "Jonathan Kerrigan, William Simons, Mark Jordon, Steven Blakeley, John Duttine, Clare Wille, Peter Benson, Derek Fowlds, Vanessa Hehir, Lisa Kay, David Lonsdale, Tricia Penrose, Gwen Taylor, Rupert Vansittart", "categories": "serie, Drama, Komedie", "directors": null, "genres": [ "comedy", "drama", "serial" ], "producers": null, "writers": null, "is_hdtv": true, "is_series": true }, { "program_id": "dk_254_1494867000", "name": "SpÞrg Charlie", "subname": null, "description": "Panelet kommer endnu engang vidt omkring i forsÞget pÄ at give gode rÄd til seere, der er havnet i et dilemma. Det handler f.eks. om rigtige mÊnd, bordplaner, swingerklubber og om at klappe ude af takt.", "year": 2009, "image": "https://images.epgs.com/58f751e66f7c2.jpg", "language": null, "episode": 10, "season": null, "actors": "Michael Meyerheim.", "categories": "entertainment, Talkshow", "directors": null, "genres": null, "producers": null, "writers": null, "is_hdtv": true, "is_series": true }
Tja, men ikke rigtigt noget vi kan bruge her dog, da det krĂŠver et abbonement
Released V0.0.0.10:
Fra changelog:
- General: Updated âsub-titleâ parser. Added detection of quoted sub-title in description text.
SÄ skal vi blot have @dane22 til at bundle en release pÄ github 
I gÄr Êndrede jeg scheduler tidspunktet fra 01:00 til 04:30, da DR1 manglede i feedet fra YouSee. Jeg kunne se - her til morgen, at der havde vÊret en race condition i loggen. Jeg har kigget i koden, men kan ikke rigtig se - hvordan det kan/kunne ske. (epgdk log vedhÊftet).
Jeg har efterfĂžlgende oprettet en ny XML, som blev importeret korrekt.
Det er ikke mega vigtigt, da man blot kan opdaterer XMLâen pĂ„ ny. Det kunne vĂŠre at der var Ă©n som kunne se, hvor dette. evt skete i python filen.
Formoder du snakker om de critical errors der er i loggen for RTL: Gode tider, dÄrlige tider ?
I sÄ fald kan disse ignoreres, da de skyldes mÄden YouSee angiver episode nummer pÄ
/T
@dane22 said:
Formoder du snakker om de critical errors der er i loggen for RTL: Gode tider, dÄrlige tider ?
Ikke helt =) ⊠hvis du kigger i loggen, sÄ vil du se - at YouSee xml lÊses samtidig med at der konverteres til XMLTV format. Normalt parses YouSee XML fÞrst og efterfÞlgende konverteres data til XMLTV. Er det mig som er helt ved siden af? ![]()
ĂhhhhhâŠ
Hele skidtet bliver lavet i memory, og derefter skrevet, efter hvad jeg ved
(Og burde ligesom vide det)
Kan du evt fortĂŠlle mig hvilken linie i loggen du mener?
/T
@dane22 said:
Kan du evt fortĂŠlle mig hvilken linie i loggen du mener?
Linje 2525:
2017-05-16 04:32:10,212 (7fda73d11700) : DEBUG (__init__:186) - Missing episode info for "TVSYD.DK", so adding dummy info as 0:0
Linje 2526:
2017-05-16 04:32:10,214 (7fda71e29700) : DEBUG (networking:166) - Requesting 'http://api.yousee.tv/rest/tvguide/programs/channel_id/149/offset/4/format/json/apiversion/2/fields/id,channel,begin,end,title,description,imageprefix,images_fourbythree,is_series,series_name,series_info,category_string,subcategory_string,directors,cast/startIndex/20/itemCount/10'
Linje 2527:
2017-05-16 04:32:10,215 (7fda735f5700) : DEBUG (__init__:186) - Missing episode info for "Family Guy", so adding dummy info as 0:0
Normalt laves alle JSON request til YouSee fÞrst. NÄr dette er fÊrdig, sÄ oprettes XMLTV ud fra disse in-memory data. Koden lÊser ogsÄ program info fÞrst og looper igennem programmer efterfÞlgende. Ergo, log linjerne (request/episode debug) burde ikke vÊre blandet ⊠eller? ![]()

Vi henter kanal listen ned fĂžrst, og derefter EPG for hver enkelt kanal i smĂ„ klumper, for ikke at belaste YouSeeâs server unĂždigt.
Ser ikke noget galt i loggenâŠ
Og info om âMissing episode infoâ er fordi de mangler den nĂždvendige info, sĂ„ derfor laver jeg en dummy season/episode, for ellers kan det ikke komme ind i Plex EPG
Linien:
2017-05-16 04:32:10,214 (7fda71e29700) : DEBUG (networking:166) - Requesting âhttp://api.yousee.tv/rest/tvguide/programs/channel_id/149/offset/4/format/json/apiversion/2/fields/id,channel,begin,end,title,description,imageprefix,images_fourbythree,is_series,series_name,series_info,category_string,subcategory_string,directors,cast/startIndex/20/itemCount/10â
Siger at jeg henter item 20 fra listen, og 10 items