Fel skådespelare?

Hej!

Plex hittar nästan alltid rätt film när den "söker" rätt på fanart, info, etc men jag har märkt att den ofta tar fel skådespelare. Eller iallafall inte presenterar de mest kända. Tex The internship som spelas av Vince V och Owen Wilson, där presenteras några andra skådespelare, som kanske är med i filmen men det känns lite märkligt när det är närbilder på Vince och Owen på postern och sen står det andra skådespelare. Problemet blir större med posters där man inte ser exakt vem som är skådespelaren så man kan strunta i den felaktiga texten.

To the wonder har samma problem. Ben Affleck och Rachel McAdams spelar men det står andra namn.

Har ni samma problem?

Hej!

Plex hittar nästan alltid rätt film när den "söker" rätt på fanart, info, etc men jag har märkt att den ofta tar fel skådespelare. Eller iallafall inte presenterar de mest kända. Tex The internship som spelas av Vince V och Owen Wilson, där presenteras några andra skådespelare, som kanske är med i filmen men det känns lite märkligt när det är närbilder på Vince och Owen på postern och sen står det andra skådespelare. Problemet blir större med posters där man inte ser exakt vem som är skådespelaren så man kan strunta i den felaktiga texten.

To the wonder har samma problem. Ben Affleck och Rachel McAdams spelar men det står andra namn.

Har ni samma problem?

Hej, det beror nog på hur det ser ut i inställningar under  "Agenter".... (i vilken ordning som den hämtar metadata ifrån)

Så här ser samma film ut hos mig....

Vilka agenter använder du? Någon extrainstallerad?

Vilka agenter använder du? Någon extrainstallerad?

Så här ser mina inställningar ut.... 

Flyttade runt lite i inställningarna tills det blev tillräckligt bra. Vissa agenter som satte skådespelarna rätt hade bara engelsk beskrivning men hellre det än fel skådisar.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.