Jag har ett fantastiskt trivialt litet bekymmer med Plex, sedan .9, nämligen att när jag bläddrar serier under min TV-sektion så fade:ar den inte mellan backdropsen, utan bilden på hunden flimmrar till hela tiden. :mellow:
Under filmsektionen fungerar det primafint, och den verkar fade:a mot en svart bakgrund tror jag. Tips på var jag kan tänkas kunna fixa detta?
Det är ett skin-problem i MediaStream som jag förutsätter att du använder. Skulle gissa att det inte kommer fixas snart (allt för många större buggar som ska fixas först). Så du har några alternativ. 1.Skit i fanart. 2. Byt skin. 3. Hitta buggen i skin-koden och fixa det
Jag förutsätter att alternativ 1 eller 2 passar dig bäst. Vill du köra 2 så kan jag rekommendera det underbara skinnet “Retroplex”. Ladda hem Preen och bläddra bland de olika skinnen som finns där för att hitta det som passar dig bäst.
Ah. Tack! Får nog testa lite nya skins, nu när det börjar finnas lite fler till 9an. Retro såg bedårande ut, faktiskt. Tack för tipset!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.