H.264 hardware acceleration

Hej,



Jag har plex 9 på en Mac mini server från 2010.





En sak som inte fungerar är “H.264 hardware acceleration” i Plex,

slår jag på det börjar det hacka och ljudet synkar inte med bilden.



Samma film spelar i VLC utan problem.



Finns det någon lösning?

Hittade denna tråden; http://discussions.info.apple.com/thread.jspa?threadID=2575901&tstart=0&start=0

Om jag var du så skulle jag vänta in nästa uppdatering då jag TROR att det är löst. Vet inget datum ännu, men det är inte allt för långt borta.



Tack!

Jag väntar. :)