HDMI Audio output

Skal jeg nøjes med minijack?
Hey boys

Jeg er helt ny PLEX-bruger og er i gang med at planlægge mit nye medie center. Beslutningen er faldt på PLEX og en Mac Mini, men jeg spekulerer på hvordan jeg bedst får lyden fra min Mac mini og til mit anlæg.

Så vidt jeg kan læse på wikien herinde, så kan jeg sætte et [TOS-kabel](http://wiki.plexapp.com/index.php/Advanced_Audio) i mac'en og derefter over i mit anlæg - men hvorfor kan jeg ikke benytte HDMI-stikket på mac'en til at transportere lyd til mit anlæg? Eller kan jeg måske også det?

Hejsa

på de nye mac mini er der lyd i HDMI stikket ... men der er ikke på de gamle modeller nok derfor de har skrevet det her på WIKI måske...

Så du kan godt sende lyd i stikket på de nye mini'er .. Men tjek lige den mini du har/skal have om den har det med i stikket

Godt Nytår herfra.

Fedt - tak for svar. Jeg bestiller en ny fra Apple.com så.

Har den HDMI udgang er der også digital Audio ud i stikket/kablet. Som nævnt den nye model

I mini jack audio ud sidder der blink blink i bunden. Det er Toslink digital optisk ud hvis du heller vil bruge det.

Jeg går udfra du har en reciever med HDMI ind og så vil du switche i den og derfra ud til din monitor. Det bør spille!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.