Als de app op de Samsung TV zo reageert betekend dat dat de server niet goed is geconfigureerd. Heb je al een keer geprobeerd of je met een ander device wel media kan afspelen? Log je op de TV wel in met je Plex account?
Succes!
Dank je wel voor je reactie. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het aan mijn laptop lag. Deze kon door de tv op de een of ander manier niet gezien worden. Heb hem dus hersteld naar fabrieksinstellingen en nu werkt het wel weer.
Nu heb ik wel een andere vraag waar jij misschien een antwoord op hebt. Ik heb een aantal plug ins gedownload om automatisch ondertiteling op te halen (open subtitle, Subliminal). Ik heb de instellingen een aantal keer gechecked en ze zouden goed moeten staan, toch worden er geen ondertitelingen opgehaald. Heb jij hier ervaring mee?
De reactie is wat laat maar ik kijk niet altijd op het forum. De OpenSubtitle plugin heb ik een tijdje laten draaien maar ik vond de synchronisatie hopeloos dus die heb ik er weer verwijderd. Als ik ondertitels wil hebben en ze staan ergens dan synchroniseer ik ze eerst handmatig met subtitle edit, kost wat tijd maar dan heb je ze ook goed. Ik heb geen problemen gehad met de plugin, die deed gewoon wat hij moest doen.