Hoe Krijg Ik Eindelijk Films In Plex

dan zou ik als last resort de source helemaal verwijderen van de library en weer opnieuw toevoegen. de reden dat je de films optie niet ziet bij content kan ik niet thuisbrengen.

als je wilt, zet dan stap voor stap neer wat je hebt gedaan om de source opnieuw toe te voegen.

zo doe ik het, en gaat het goed:

in VIDEOS ga ik naar add source. daar blader ik naar de map met films en selecteer OK.

de filmmap verschijnt in de lijst met alle andere sources (apple movie trailers, southpark etc.).

nu selecteer ik de nieuwe film source en druk op “C” → set content. hier kan ik uiteindelijk de content als FILM definiëren.

laat me maar weten waar het bij jou precies anders gaat dan hierboven beschreven.

succes! :wink:

thanks! doe ik vanavond ff, en laat het je weten…

Het *Set Content* dropdown menu'tje bevat 3 opties. In een Engelstalige Plex zijn dit "Movies", "TV Shows" en "Music Videos". Als ik naar de twee taalbestanden kijk, denk ik dat er voor de Nederlandse vertaling voor "Movies" het woord "Video's" is gebruikt. Dat maakt het wat verwarrend. Dus voor het opzetten van een films/movie source moet je als content "Video's" kiezen.

Engels:

<string id="20342">Movies</string>

Nederlands:

<string id="20342">Video's</string>

Oke, duidelijk

nog steeds wel het probleem...hij vergeet de voorkeur "onderstaande mappen ook scannen"

en bij de imdb keuze.. krijg ik niet links het plaatje die nerpissad wel krijgt...

ik kan ook wel leven zonder dat plaatje...maar het zal vast wel ergens voor dienen...

grt

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.