Inloggen, maar hoe dan?

Beste mede hobbyisten,
Op voorhand mijn excuus als ik open deuren open, maar ik ben geheel nieuw in deze plex materie.
Ik heb alles volgens het boekje verwerkt, poort open gezet voor 95.xx.x.xx:32400, gebruikers aangemaakt en uitgenodigd.
Maar nu,
ingelogd met ip adres 95.xx.x.xx:32400/web
verbinding verkregen, echter met het volgende scherm;
PLEX

Login of meld u aan
gebruikers naam:
paswoord:

wat moet ik hier invullen???
wat ik ook invul, NIETS wordt geaccepteerd !!
Wie o wie kan mij even op het goede spoor zetten.
Alvast mijn dank voor een reactie
Rob

gebruikersnaam (of email adres) en wachtwoord zijn het zelfde als die van hier op het forum.
gebruikers die in in plex zelf maakt zijn geen login gegevens maar gebruikers binnen het account.
wel kun je ‘vrienden’ uitnodigen, die hebben dan hun eigen account.

@annoniempjuh
==>wel kun je ‘vrienden’ uitnodigen, die hebben dan hun eigen account<==
en daar heb ik het over. Ik stuur mijn vrienden via PLAX “vriend uitnodigen” een e-mail, waar dan een link in mee wordt verzonden. De e-mail geadresseerde hoeft dan alleen op deze “link” te klikken, om direct contact te maken met mijn PLEX SERVER. En dan verschijnt het inlog scherm, als boven vermeld !!!
Wat moeten deze vrienden nu invullen.
Ik heb van alles geprobeerd, in de setup voor die vrienden een paswoord meegegeven — werk niet
in de setup voor die vrienden GEEN paswoord meegegeven — werk niet
Ik kom er niet uit, is er iemand waar dit wel is gelukt, zo ja, hoe ging dit???

dacht dat je ze wel kon uitnodigen maar dat zij zelf een account dienen aan te maken.

Beste, ik dacht juist niks, ik probeer alleen maar van alles, maar niets lukt.
er verschijnt in inlog scherm, waar gebruikers naam en paswoord moet worden ingegeven.
Mijn vraag is nu, welk paswoord moet de betreffende vriend van mij nu ingeven?

Ik probeer ook te helpen :wink: Ik zelf deel mijn bibliotheek niet dus vandaar dat ik hier eigenlijk niet zoveel van weet.
Maar als je vrienden nou eerst zelf even een account aanmaken en dat je ze daarna uitnodigd? (of de uitnodiging is er al.)

Dank voor je hulp, maar zo kom ik niet verder.
Waarschijnlijk wordt dit item niet of zeer weinig gebruikt, want veel reacties krijg ik niet.

heb je al geprobeert wat ik al zei?
heb ff in de ondersteuning pagina gekeken en kwam hier op uit:

Invite a Friend
The Invite Friend button will allow you to send an invitation to add a Friend. Using it will open a new window allowing you to specify the Friend’s Plex username or email address.

de betreffende vriend dient dus al een plex account te hebben.