Het logo ziet er mooi uit. Ik ga ze morgen avond effe in de plugin zetten en dan post ik het resultaat.
Wat de overige kanalen betreft kunnen ze heel makkelijk worden toegevoegd. Het probleem is echter dat ik nog geen manier heb gevonden om per persoon te bepalen welke kanalen bekijkbaar zijn er welke niet. Ander krijg je een zelfde effect als bij de huidige itvonline site. Waarbij je bij een hoop zenders alleen een intro filmpje krijgt.
Loek
Hallo Loek,
Het verschil zit hem in het feit dat je als klant van KPN een bepaald pakket hebt
ā¢standaard voor iedereen met interactieve TV (de 20 standaard zenders)
ā¢Plus pakket (iets van in de 20 Extra zenders,)
ā¢Film1 pakket (film1, 4 extra zenders)
Ik kan binnen de iPad app naar bijna 50 zenders kijken namelijk. Ik heb het plus pakket en ik heb tijdelijk gratis film1 (twee maanden) dat werkt allemaal binnen de iPAD app.
als we uitzoeken welke zenders bij welk pakket horen, zou je het dan zo kunnen maken in de instellingen, een vinkje - plus pakket en -film1 kunt aanvinken en dat je dan extra zenders krijgt te zien. Misschien iets te makkelijk gedacht hoor, maar het is maar een ideeB)
als je het idee ziet zitten, laat maar even weten, dan wil ik wel voor je uitzoeken, welke zenders waarbij horen.
verder heb ik zelf de logo's ook al even bekeken, in mijn test omgeving,
Mijn mening is de volgende
Op de iPad iPhone en web app vindt ik persoonlijk het mooiste als de logo's iets groter zijn, en dan met een transparante achtergrond. Dat ziet er echt strak uit. Dan zouden het logo's worden van 512x512 px met een logo van 256 px
dan voor de Home theater de logo's met een achtergrond kleur. Om ze in alle schermen zichtbaar te maken een logo van 512x512 px met een logo van 200 px en iets naar boven geschoven uit het center. Dat maakt het dat je in alle schermen binnen Home theater de logo's volledig kunt zien.
Wat is jou mening daarover?
EDIT:
hier een link naar de verschillende pakketten die je te zien krijgt als je geabonneerd bent op de verschillende pakketten