KPN iTVonline

hoi Cylon,

ik had gister ook wat problemen met het afspelen van live tv, misschien is dit vandaag opgelost door KPN. is dit niet het geval zou je dan je log-Bestanden kunnen uploaden. 

er zijn 2 log bestanden die ik nodig hebt op een goed beeld te krijgen.

de eerste is com.plexapp.plugins.itvonline. de 2de is com.plexapp.system. Deze staan beide in de plugin log map.

Hoi henk,

wat de logo's betreft denk ik dat je gelijk heb. transparante logo's voor web client, iphone en alle andere clients behalve voor de home theater. hiervoor logo's met een achtergrond. De logo's met het grijs sluiten denk ik wel mooi aan bij de rest van de home Theater. Als jij alle logo's zou kunnen maken dan ga ik me buigen over de extra tv kanalen. Ik denk dat ik een manier heb gevonden zodat er geen extra opties nodig zijn en extra kanalen automatisch zichtbaar worden als iemand dit pakket heeft. Dit is niet alleen makkelijker voor de gebruiker maar ook makkelijker voor mij omdat ik de plugin dan niet hoef te veranderen als KPN zijn aanbod aanpast

Loek

helemaal top Loek, ik ga tranparante logo's maken en logo's maken (Grijs) voor de Home theator versie voor alle kanalen. Als ik ze klaar heb dan ga ik ze voor je posten.

mvg

Henk

hoi Cylon,

ik had gister ook wat problemen met het afspelen van live tv, misschien is dit vandaag opgelost door KPN. is dit niet het geval zou je dan je log-Bestanden kunnen uploaden. 

er zijn 2 log bestanden die ik nodig hebt op een goed beeld te krijgen.

de eerste is com.plexapp.plugins.itvonline. de 2de is com.plexapp.system. Deze staan beide in de plugin log map.

Hoi henk,

wat de logo's betreft denk ik dat je gelijk heb. transparante logo's voor web client, iphone en alle andere clients behalve voor de home theater. hiervoor logo's met een achtergrond. De logo's met het grijs sluiten denk ik wel mooi aan bij de rest van de home Theater. Als jij alle logo's zou kunnen maken dan ga ik me buigen over de extra tv kanalen. Ik denk dat ik een manier heb gevonden zodat er geen extra opties nodig zijn en extra kanalen automatisch zichtbaar worden als iemand dit pakket heeft. Dit is niet alleen makkelijker voor de gebruiker maar ook makkelijker voor mij omdat ik de plugin dan niet hoef te veranderen als KPN zijn aanbod aanpast

Loek

Hallo Loek,

Ik heb de logo's en wat art-work klaar je kan ze hier downloaden. Ben benieuwd hoe ze uitkomen. Mocht het zo zijn dat er iets niet helemaal past bij een paar logo's laat dan even weten, dan pas ik die nog even aan. Het kan beste zijn dat er een logo tussen zit, welke iets omhoog of omlaag moet ik kan ze hier niet allemaal testen... <_<

mvg

Henk

Hallo Loek,

Ik probeer de plugin aan de praat te krijgen op de Mac. Ik draai nu op een Synology NAS en dan draait hij als een speer, maar onder de mac krijg ik geen beeld. Logje is bijgevoegd,

http://pastebin.com/pJj9yVMw

Hoi henk

Logo’s zien er mooi uit. Ik hoop dit ik dit weekend effe tijd heb om alles samen te voegen. Het automatisch laden van zenders heb ik inmiddels werkend gekregen ( staan nog niet op github) ik moet alleen nog even voorkomen dat hd zenders worden weergeven.

Wat je Mac betreft. Ben je op die media server ingelogd met myplex. Ik bedacht me ineens dat het een probleem zou kunnen zijn als je dit niet gedaan hebt.

Mocht dit niet de oplossing zijn heb je dan naast je itvonline log ook je systeem log. Deze zit in de zelfde map als je itvonline log en heet com.plexapp.systeem. ( het lieft log bestanden posten in en zip bestand of pastbin of iets degerlijks zodat het forum overzichtelijk en leesbaar blijft)

Loek

Wat een heerlijke uitkomst dat ik nu via plex gewoon lekker tv kan kijken zoals ik thuis gewend ben.

Kuddoos Loek !! B)  B)

Hoi henk

Logo's zien er mooi uit. Ik hoop dit ik dit weekend effe tijd heb om alles samen te voegen. Het automatisch laden van zenders heb ik inmiddels werkend gekregen ( staan nog niet op github) ik moet alleen nog even voorkomen dat hd zenders worden weergeven.

Wat je Mac betreft. Ben je op die media server ingelogd met myplex. Ik bedacht me ineens dat het een probleem zou kunnen zijn als je dit niet gedaan hebt.
Mocht dit niet de oplossing zijn heb je dan naast je itvonline log ook je systeem log. Deze zit in de zelfde map als je itvonline log en heet com.plexapp.systeem. ( het lieft log bestanden posten in en zip bestand of pastbin of iets degerlijks zodat het forum overzichtelijk en leesbaar blijft)

Loek

Hallo Loek, ik was wel ingelogd inderdaad, ik heb een nieuw logje bij gevoegd welke je hier kan downloaden.

Mooi dat je het voor elkaar hebt met die kanalen, ben erg benieuwd hoor :D

Hi Loek17,

Top werk geleverd! Alleen ik krijg de plugin met geen mogelijkheid aan het werk. Alle tips/opties uit het topic al geprobeerd. Bundle map leeggegooid en alles weer laten syncen. PMS stop/start etc.

Niets zorgt ervoor dat de bundle bij m'n channels er bij komt te staan.

Iemand anders toevallig een oplossing?

Hi Loek17,

Top werk geleverd! Alleen ik krijg de plugin met geen mogelijkheid aan het werk. Alle tips/opties uit het topic al geprobeerd. Bundle map leeggegooid en alles weer laten syncen. PMS stop/start etc.

Niets zorgt ervoor dat de bundle bij m'n channels er bij komt te staan.

Iemand anders toevallig een oplossing?

Wellicht kan je iets meer vertellen over je setup.

Welke pms gebruik je, welke client, wordt de plugin helemaal niet zichtbaar? enz...

@jozz

start je pms eens geheel opnieuw op, ik heb het zelfde probleem gehad.

als je pms onder Windows draait, Open taakbeheer, rechtsklik op een pms taak, en kies structuur stoppen.

start daarna je pms weer op, binnen een minuut zal je Channel zichtbaar worden.

dit is over het algemeen altijd het geval als je een plugin handmatig toevoegt aan pms.

succes

Wellicht kan je iets meer vertellen over je setup.

Welke pms gebruik je, welke client, wordt de plugin helemaal niet zichtbaar? enz...

Mac Mini met OSX 10.8.4

PMS 0.9.8.0.36

PMS runned op de mac mini. 

Mac mini is via utp rechtstreeks verbonden met KPN experia box.

Door de bundle in mn plug-ins te gooien is er wel een channel bijgekomen genaamd player (zie screenshot, witte blokje). Maar deze doet verder niets.

https://www.dropbox.com/s/f263id1ie5qp29p/Screenshot%202014-01-20%2015.27.26.png

Mac Mini met OSX 10.8.4

PMS 0.9.8.0.36

PMS runned op de mac mini. 

Weet je 100% zeker dat je de juiste "Plug-ins" map hebt? Als je via het "Go" menu in Finder kiest voor "Go to Folder" en dan deze waarde ingeeft:

~/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins

bksb.png

Wat krijg je dan precies te zien?

Weet je 100% zeker dat je de juiste "Plug-ins" map hebt? Als je via het "Go" menu in Finder kiest voor "Go to Folder" en dan deze waarde ingeeft:

~/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins

bksb.png

Wat krijg je dan precies te zien?

Dan staat ie daar :) 

Okee, heb even laatste PMS versie voor plexpass geïnstalleerd (0.9.9.308). En nu werkt het meteen..

Dus weet niet of het daar aanlag, maar probleem opgelost hier dus.. :)

Okee, heb even laatste PMS versie voor plexpass geïnstalleerd (0.9.9.308). En nu werkt het meteen..

Dus weet niet of het daar aanlag, maar probleem opgelost hier dus.. :)

Dat is erg vreemd, maar het is opgelost.

Hallo, 

Als eerste hulde voor dit project! Het ziet er veel belovend uit ... 

Het wil mij echter nog niet echt lukken... 

Via de android app krijg ik geen beeld, enkel zwart scherm. 

Als ik naar mijn opnames en dergelijke ga krijg ik de melding "Deze map lijkt leeg te zijn"

En ik krijg via de webapp als ik mijn videotheek wil openen een foutmelding 3000 Missing ParameterUserProfile

Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken ... 

Google kwam ik op die 3000 foutmelding geen resultaten tegen. 

Hallo, 

Als eerste hulde voor dit project! Het ziet er veel belovend uit ... 

Het wil mij echter nog niet echt lukken... 

Via de android app krijg ik geen beeld, enkel zwart scherm. 

Als ik naar mijn opnames en dergelijke ga krijg ik de melding "Deze map lijkt leeg te zijn"

En ik krijg via de webapp als ik mijn videotheek wil openen een foutmelding 3000 Missing ParameterUserProfile

Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken ... 

Google kwam ik op die 3000 foutmelding geen resultaten tegen. 

hoi zilverdeal,

krijg je alleen geen beeld op de android app of krijg je ook geen beeld op de andere plex apps?

Met de webapp bedoel je de plexwebapp toch?? 

De foutmelding 3000 Missing ParameterUserProfile duid in elk geval op een fout in het aanmelden bij KPN. dit is iets wat ik al eerder ben

tegen gekomen maar nooit heb kunnen oplossen, het verdween weer voor ik kon uitzoek waar het door kwam. 

Mijn videotheek werkt overigens nog niet in de plugin.

Zou je mischien de de logbestanden kunnen posten (in een zipfile of zoiets)

de Logbestanden bevinden zich in  Plex Media Server/Logs/PMS Plugin Logs

De com.plexapp.systeem.log en de com.plexapp.itvonline.log bestanden zijn de bestanden waar ik het meest aan heb.

Loek

hoi zilverdeal,

krijg je alleen geen beeld op de android app of krijg je ook geen beeld op de andere plex apps?

Met de webapp bedoel je de plexwebapp toch?? 

De foutmelding 3000 Missing ParameterUserProfile duid in elk geval op een fout in het aanmelden bij KPN. dit is iets wat ik al eerder ben

tegen gekomen maar nooit heb kunnen oplossen, het verdween weer voor ik kon uitzoek waar het door kwam. 

Mijn videotheek werkt overigens nog niet in de plugin.

Zou je mischien de de logbestanden kunnen posten (in een zipfile of zoiets)

de Logbestanden bevinden zich in  Plex Media Server/Logs/PMS Plugin Logs

De com.plexapp.systeem.log en de com.plexapp.itvonline.log bestanden zijn de bestanden waar ik het meest aan heb.

Loek

Bijgaand de 2 logs vanaf het moment dat ik opnieuw ben gaan testen. 

Ik heb getest met Google Chrome webapp, Internet Explorer webapp, beide vinden het niet goed (browser ondersteund geen streaming video) (terwijl itvonline.nl wél werkt). Beide geven dezelfde foutmeldingen. 

Ik heb helaas niet meer apparaten om mee te testen. 

Ik hoop dat je er wat nee kan

Bijgaand de 2 logs vanaf het moment dat ik opnieuw ben gaan testen. 

Ik heb getest met Google Chrome webapp, Internet Explorer webapp, beide vinden het niet goed (browser ondersteund geen streaming video) (terwijl itvonline.nl wél werkt). Beide geven dezelfde foutmeldingen. 

Ik heb helaas niet meer apparaten om mee te testen. 

Ik hoop dat je er wat nee kan

ik krijg inderdaad de zelfde foutmelding, ik krijg hem echter niet bij plex home theater. ik ga er naar kijken.

je zou nog kunnen proberen de tips van dit forum te kunnen gebruiken. deze plugin werk namelijk ongeveer het zelfde https://forums.plex.tv/topic/27030-rel-nfl-network/

Ik heb inmiddel wel alle logo's van henk toegevoegd en verwerkt en er wordt nu automatisch bepaalt welke kanalen zichtbaar zijn voor een gebruiker (als er nog verkeerde kanalen tussen zitten hoor ik het graag}

de nieuwe versie staat op github.  https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle/archive/master.zip

ik pas morgen de eerst post even aan

Loek

ik krijg inderdaad de zelfde foutmelding, ik krijg hem echter niet bij plex home theater. ik ga er naar kijken.

je zou nog kunnen proberen de tips van dit forum te kunnen gebruiken. deze plugin werk namelijk ongeveer het zelfde https://forums.plex.tv/topic/27030-rel-nfl-network/

Ik heb inmiddel wel alle logo's van henk toegevoegd en verwerkt en er wordt nu automatisch bepaalt welke kanalen zichtbaar zijn voor een gebruiker (als er nog verkeerde kanalen tussen zitten hoor ik het graag}

de nieuwe versie staat op github.  https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle/archive/master.zip

ik pas morgen de eerst post even aan

Loek

Hallo Loek,

Ik heb de nieuwe versie geïnstalleerd, maar ik zie alle kanalen die KPN online aanbied. Dus ik zie te veel. (behalve sport1 kanalen worden niet geladen, heb ik geen abonnement op, maar HBO wordt wel geladen en daar heb ik ook geen abonnement op, en kan ik ook niet kijken) In een vorige versie had ik de mogelijkheid om mijn KPN abonnement gegevens en PIN in te vullen. Die optie zit in je laatste versies niet meer. Zou dit de oplossing kunnen zijn om wel de juiste kanalen te zien?

Nu bepaal je dit waarschijnlijk op basis van IP adres, en ik denk dat dan niet bepaald kan worden welke pakketten je hebt, als je abonnement gegevens en pincode aanbied dat dit wel bepaald kan worden denk ik. Of heb ik het mis?

Daarnaast staan alle kanalen door elkaar en worden niet alle logo's geladen.

en ik denk dat je nog een klein aantal logo's mis, maar als dat duidelijk is dan zal ik die nog even bij maken.

groet,

Henk

Sorry foutje dat was nog on te testen of alle logos het deden ik zal het aanpassen als ik weer thuis ben

Loek

Sent from my iPhone using Tapatalk