hij is aangepast op github :D
Download Link
https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle/archive/master.zip
(vergeet niet de bestandsnaam aan te passen volgens de eerste post)
Loek
Download Link
Loek
Download Link
Loek
Hallo Loek,
Logo's laden nog niet allemaal, ongeveer de helft laat een logo zien. Kanalen staan wel netjes op volgorde nu. Na een herstart van de NAS heb ik 82 kanalen, ook spot1, HBO en hindie pakket. dus hij laat ze allemaal zien :P
mvg
Henk
ik krijg inderdaad de zelfde foutmelding, ik krijg hem echter niet bij plex home theater. ik ga er naar kijken.
je zou nog kunnen proberen de tips van dit forum te kunnen gebruiken. deze plugin werk namelijk ongeveer het zelfde https://forums.plex.tv/topic/27030-rel-nfl-network/
Ik heb inmiddel wel alle logo's van henk toegevoegd en verwerkt en er wordt nu automatisch bepaalt welke kanalen zichtbaar zijn voor een gebruiker (als er nog verkeerde kanalen tussen zitten hoor ik het graag}
de nieuwe versie staat op github. https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle/archive/master.zip
ik pas morgen de eerst post even aan
Loek
Ik heb net voor te testen Plex Home Theater geinstalleerd ... Deze start de live TV kanalen echter ook niet op. Geeft hierbij geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets. (5 minuten lang gewacht).
Ik ga mijn plex server verhuizen van een windows naar een ubuntu machine, misschien dat dat enig resultaat geeft.
Ik heb net voor te testen Plex Home Theater geinstalleerd ... Deze start de live TV kanalen echter ook niet op. Geeft hierbij geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets. (5 minuten lang gewacht).
Ik ga mijn plex server verhuizen van een windows naar een ubuntu machine, misschien dat dat enig resultaat geeft.
Bij Home Theator moet je wel een keer extra op je AB op "ok" drukken, of als je een toetsenbord gebruikt een keer extra op "Enter" drukken. rechts onder in beeld verschijnd dan "please wait" Daarna start het kanaal.
Met de Windows PMS en de Linus PMS heb ik geen problemen, de beste perfomance en stabiliteit haal ik als ik de PMS op de NAS draai (Linux) PMS onder apple mac osx heb ik nog niet aan de praat. Maar jou combinatie zou zeker moeten werken.
Als Mensen van een kanaal nog een logo missen, dan mogen ze bij mij een lijstje neer leggen. Ik zal de logo's dan maken, en opsturen naar Loek. Wellicht staan ze dat de volgende update versie er in.
Hallo Loek,
Logo's laden nog niet allemaal, ongeveer de helft laat een logo zien. Kanalen staan wel netjes op volgorde nu. Na een herstart van de NAS heb ik 82 kanalen, ook spot1, HBO en hindie pakket. dus hij laat ze allemaal zien :P
mvg
Henk
Als Mensen van een kanaal nog een logo missen, dan mogen ze bij mij een lijstje neer leggen. Ik zal de logo's dan maken, en opsturen naar Loek. Wellicht staan ze dat de volgende update versie er in.
Als het goed is moet het nu wel werken met het automatisch kanalen zoek. mocht het nog steeds niet lukken kan je dan je logbestand posten?
wat de logo's betreft duurt het soms wat langer voordat alle logo's zijn geladen. bij mij werkte ze allemaal op de gene die ik mist na.
hieronder nog een lijstje van de Logo's die ik nog misten:
Iemand enig idee waarom ik deze error krijg?
'Cannot load M3U8: 404 not found'
Ik krijg dit bij elk kanaal :(
Hier werkt alles top, alleen zie ik fox sports kanalen niet. Daarentegen doet sport1 het wel. Enige mogelijkheid tot het toevoegen van fox sports kanalen? :D
prachtig dit! Werkt erg goed en installatie was fluitje van een cent.
Ik mis echter nog de kanalen van Fox sport. Plus de erotiekkanalen…..
Die melding krijg je als het voor jou een spook kanaal is. Soms laat KPN iTV online kanalen zien waar je geen abonnement op hebt. Ik dat eerst dat dat lag aan de plugin, maar dit is niet zo. Dit ligt aan de iTV Online website van KPN
Het komt er op neer dat je geen rechten hebt om dat kanaal af te spelen. Hoe lang heb je al KPN interactive TV? het kan zijn dat KPN je IP adres nog niet heeft toegevoegd
Heb je de mogelijkheid om op een smartphone of tablet de KPN app te testen?
Hier werkt alles top, alleen zie ik fox sports kanalen niet. Daarentegen doet sport1 het wel. Enige mogelijkheid tot het toevoegen van fox sports kanalen? :D
Fox sports zit niet in het online pakket, Sport1 inderdaad wel. KPN heeft nog geen rechten verkregen Fox sports online aan te bieden
Als het goed is moet het nu wel werken met het automatisch kanalen zoek. mocht het nog steeds niet lukken kan je dan je logbestand posten?
wat de logo's betreft duurt het soms wat langer voordat alle logo's zijn geladen. bij mij werkte ze allemaal op de gene die ik mist na.
hieronder nog een lijstje van de Logo's die ik nog misten:
Ontbrekend voor tranparantPebble TVfilm1 SundanceTV5 MondeZappelin / Zapp 24Cultura 24Videotheek TVSport1 GolfFilm1 SpotlightFilm1 Comedy & KidsJimJamNational Geographicontbrekend voor grijsPebble TVfilm1 SundanceTV5 MondeZappelin / Zapp 24Cultura 24Videotheek TVSport1 GolfFilm1 SpotlightFilm1 Comedy & KidsJimJamNational GeographicMTV Brand NewComedy CentralIConcertsIk weet niet zeker of al deze kanalen ook in een echt KPN pakket zitten. Het zouden ook "spookkanalen" kunnen zijn.Ik heb de eerste post ook weer aangepast met de laatst versie en wijzigingen.Loek
Hallo Loek,
Wat betreft de kanalen, dat is bij mij spontaan gaan werken, ik zie nu alleen de kanalen waar ik op ben geabonneerd. (72 stuks en ze werken allemaal) Dat de helft van de logos niet werkte heb ik even nagekeken in jou code. Er zit afwijking in kleine en hoofdletters in jou code ten opzichte van mijn logos. Dat jij de logos wel ziet komt waarschijnlijk dat jij een Windows PMS gebruikt en ik een Linux PMS. Windows maakt geen onderscheid in kleine en hoofdletters, Linux doet dit wel.
Ik heb al mijn logos aangepast aan de benaming welke jij in je code hebt gebruikt, hoofdletter gevoelig. Nu werken ze allemaal. Ik heb tevens de ontbrekende logos bij gemaakt. Als je in je huidige versie de map iTVOnline.bundle\Contents\Resources\*.* leeg gooit en je kopieert de bestanden uit deze zip er in, werken alle logos als mede de desktop logos en alle andere art. :D
Spook kanalen ben ik niet tegen gekomen, alleen soms laat KPN meer kanalen zien dan waar je een abonnement hebt, je krijgt dan de melding M3U8: 404 not found als je het betreffende kanaal wilt starten
Ik dacht eerst dat dit aan de plugin lag, maar dat is niet zo, Als je de PMS of je PC/NAS herstart dan is het daarna wel goed. Dit komt tevens wel eens voor als je de Experia box een herstart hebt gegeven :o
Ik vindt de plugin echt mooi geworden zo Loek, en hij is rete stabiel!!! goed werk joh! ben er echt blij mee. Nu heb ik met het plex platform een complete multimedia ervaring Films, series, en live TV, alles op 1 platform
Credits aan:
Het Plex Team
Loek17 voor het maken van de plugin van het jaar
Fox sports zit niet in het online pakket, Sport1 inderdaad wel. KPN heeft nog geen rechten verkregen Fox sports online aan te bieden
Ah okee wist ik niet, dan gaat het niet lukken nee..
ik neem aan dat dit op de web client is of krijg je een error bij elke client? Ik zou in elk geval de Plex Home Theater proberen.
Mooi om te horen. zoals henk al zei kan fox sport niet online bekeken worden. als KPN dit veranderd dan worden de kanalen vanzelf zichtbaar in de plugin.
prachtig dit! Werkt erg goed en installatie was fluitje van een cent.
Ik mis echter nog de kanalen van Fox sport. Plus de erotiekkanalen…..
voor erotiek kanalen geld denk het zelfde als fox sport. erotiek in de videotheek wordt standaard verborgen door de plugin. je kan dit bij instellingen van de plugin aanzetten.
Hallo Loek,
Wat betreft de kanalen, dat is bij mij spontaan gaan werken, ik zie nu alleen de kanalen waar ik op ben geabonneerd. (72 stuks en ze werken allemaal) Dat de helft van de logos niet werkte heb ik even nagekeken in jou code. Er zit afwijking in kleine en hoofdletters in jou code ten opzichte van mijn logos. Dat jij de logos wel ziet komt waarschijnlijk dat jij een Windows PMS gebruikt en ik een Linux PMS. Windows maakt geen onderscheid in kleine en hoofdletters, Linux doet dit wel.
Ik heb al mijn logos aangepast aan de benaming welke jij in je code hebt gebruikt, hoofdletter gevoelig. Nu werken ze allemaal. Ik heb tevens de ontbrekende logos bij gemaakt. Als je in je huidige versie de map iTVOnline.bundle\Contents\Resources\*.* leeg gooit en je kopieert de bestanden uit deze zip er in, werken alle logos als mede de desktop logos en alle andere art. :D
Spook kanalen ben ik niet tegen gekomen, alleen soms laat KPN meer kanalen zien dan waar je een abonnement hebt, je krijgt dan de melding M3U8: 404 not found als je het betreffende kanaal wilt starten
Ik dacht eerst dat dit aan de plugin lag, maar dat is niet zo, Als je de PMS of je PC/NAS herstart dan is het daarna wel goed. Dit komt tevens wel eens voor als je de Experia box een herstart hebt gegeven :o
Ik vindt de plugin echt mooi geworden zo Loek, en hij is rete stabiel!!! goed werk joh! ben er echt blij mee. Nu heb ik met het plex platform een complete multimedia ervaring Films, series, en live TV, alles op 1 platform
Credits aan:
Het Plex Team
Loek17 voor het maken van de plugin van het jaar
ik ben blij dat alles nu goed en mooi werk. ik heb alles logo's toegevoegd en op github gezet.
Werkt de plugin inmiddels al op je mac? als dit het geval is dan ga ik vragen of de plugin in de officiële app store kan.
Loek
ik neem aan dat dit op de web client is of krijg je een error bij elke client? Ik zou in elk geval de Plex Home Theater proberen.
Mooi om te horen. zoals henk al zei kan fox sport niet online bekeken worden. als KPN dit veranderd dan worden de kanalen vanzelf zichtbaar in de plugin.
voor erotiek kanalen geld denk het zelfde als fox sport. erotiek in de videotheek wordt standaard verborgen door de plugin. je kan dit bij instellingen van de plugin aanzetten.
ik ben blij dat alles nu goed en mooi werk. ik heb alles logo's toegevoegd en op github gezet.
Werkt de plugin inmiddels al op je mac? als dit het geval is dan ga ik vragen of de plugin in de officiële app store kan.
Loek
Hallo Loek,
Ik ga de plugin even testen, en laat het je even weten of onder linux de logos allemaal geladen worden.
Op de mac heb ik nog steeds geen beeld. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die hem op de mac PMS hebben getest, maar ik krijg hem niet aan de praat, menu's en dergelijke werken prima, alleen een kanalen geven geen beeld
Hij werkt op de Windows PMS, getest door mij en door jou
Hij werkt op de Linux PMS (Synology) getest door mij
Het zou mooi zijn als de plugin in de officiële App Store kan komen, maar dat moet hij onder alle omstandigheden werken lijkt mij ;)
Wellicht kan ik onder de MAC even een frisse installatie maken met de laatste versie van de PMS. Ik stuur je dan de logbestanden op, zodat we er samen achter kunnen komen waarom hij niet speelt. Is dat een idee?
EDIT: ik heb je laatste versie getest, maar daar staan de oude logo's nog in. Die kloppen niet met jou code.
Voorbeeld in Jou code heb je NET 5.png (Hoofdletters met een spatie genoemd) het logo heet Net 5.png Linux snapt dit niet en slaat dat logo over.
Ik had in mijn laatste zip die je hier kan downloaden alle png, jpg bestanden gematched met jou code. Wellicht heb je ze er overheen gekopieerd? Als je eerst de map leeg gooit en dan de nieuwe er in zet zou het onder windows wel goed moeten gaan. Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan je code matchen aan de png bestanden?
EDIT: Ik heb de mac wederom met een frisse installatie getest. Alle logos worden onder de mac wel netjes geladen. (Dat hoofd en kleine letters is dus echt een linux issue) ik heb alle logs verzameld welke enig zins van belang kunnen zijn. Je kan ze hier downloaden.
Ik heb getest met de web client en Home Theater client, ik was ingelogd met de PMS op my plex
Ik ben benieuwd of je iets kan vinden :huh:
mvg
Henk
Hi Loek, goed werk! Jammergenoeg krijg ik geen beeld. Misschien heb jij een idee waar ik de oplossing kan zoeken?
Mijn setup:
OSX 10.9.1
PMS 0.9.8.18
In Plex/Web krijg ik in Chrome de M3U8 cross domain error, op het externe ip adres van mijn kpn glasvezelmodem. Hij probeert daarop op poort 32400 crossdomain.xml te openen.
In safari stuurt de pagina me door naar itvonline.nl dus daar werkt de opzet in ieder geval.
In kijk eigenlijk naar alles via mijn Chromecast en zowel op mijn Android als Chromecast krijg ik geen beeld.
Heb jij een idee? Alvast bedankt.
Hi Loek, goed werk! Jammergenoeg krijg ik geen beeld. Misschien heb jij een idee waar ik de oplossing kan zoeken?
Mijn setup:
OSX 10.9.1
PMS 0.9.8.18
In Plex/Web krijg ik in Chrome de M3U8 cross domain error, op het externe ip adres van mijn kpn glasvezelmodem. Hij probeert daarop op poort 32400 crossdomain.xml te openen.
In safari stuurt de pagina me door naar itvonline.nl dus daar werkt de opzet in ieder geval.
In kijk eigenlijk naar alles via mijn Chromecast en zowel op mijn Android als Chromecast krijg ik geen beeld.
Heb jij een idee? Alvast bedankt.
Hallo Jeroen, kan jij misschien je logfiles posten? dan krijgt Loek een beter beeld waar het fout gaat
Open in je mac waar de PMS op staat geïnstalleerd finder: Ga naar menu en dan naar ga naar map: en type ~/Library/Logs/ Klik dan op OK. Daar staan de logs van de PMS en van de plugins. Zou je die gezipt aan willen leveren?
Hallo Jeroen, kan jij misschien je logfiles posten? dan krijgt Loek een beter beeld waar het fout gaat
Open in je mac waar de PMS op staat geïnstalleerd finder: Ga naar menu en dan naar ga naar map: en type ~/Library/Logs/ Klik dan op OK. Daar staan de logs van de PMS en van de plugins. Zou je die gezipt aan willen leveren?
Dag Henk, natuurlijk, hierbij de logs. Net even Ned 1, Net 5 en MTV geprobeerd.
Bedankt voor de logbestanden. Ik denk dat het te maken heeft met wel of niet poort forwarden van je plex media server.
Klopt het dat julie mac plex media server niet kunnen gebruiken buiten je thuisnetwerk op bijvoorbeeld je android via 3g
Ik heb de plugin op github geupdate. Hopelijk lost dit het probleem op. ( hierbij zitten als het goed is ook de juiste afbeeldingen)
https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bedankt voor de logbestanden. Ik denk dat het te maken heeft met wel of niet poort forwarden van je plex media server.
Klopt het dat julie mac plex media server niet kunnen gebruiken buiten je thuisnetwerk op bijvoorbeeld je android via 3g
Ik heb de plugin op github geupdate. Hopelijk lost dit het probleem op. ( hierbij zitten als het goed is ook de juiste afbeeldingen)
https://github.com/loek17/iTVOnline.bundle
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hallo Loek,
Ik heb getest, maar nog steeds geen beeld Ik heb mijn server wel gekoppeld met My plex hoor, Dat heb ik altijd namelijk. alleen voor de mac onder een alternatieve poort, omdat ik nu twee servers heb, en ik heb er zelfs tijdelijk een alternatieve plex account voor gemaakt zie screen shot. Als ik hem koppel onder de originele poort 32400 dan heb ik nog steeds geen beeld.
De logo's onder linux zal ik vanavond even testen. dus dat hoor je nog even
mvg
Henk