Myplex kan ikke komme på server

Hej

Håber på at få hjælp.

Kan ikke få plex server til at funger - jeg har installeret plex på min Imac, jeg har linksys 6500, se evt vedhæftet billede...

Har du lavet Portforward i din router på den manuale port su har valgt ? Det virker ikke sådan

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Du kan evt hvis din router understøtter upnp bar slå det til og så fjerne flueben i manual port, også klare den resten selv

Hej

Først vil jeg sige tak for dit svar - routeren er ny indkøbt, og jeg kan ikke helt finde ud af at lave portforward, det billede jeg har vedhæftet, var et forsøg på dette.

Jeg har forsøgt at finde guid på nettet til upnp - men uden held.

Hej

Først vil jeg sige tak for dit svar - routeren er ny indkøbt, og jeg kan ikke helt finde ud af at lave portforward, det billede jeg har vedhæftet, var et forsøg på dette.

Jeg har forsøgt at finde guid på nettet til upnp - men uden held.

Manual setup

http://www.youtube.com/watch?v=dEI0VRAiyrk

Upnp er bare noget man slår til også køre det bare . Så dejlig nemt, ikke sikkert du kan, kan det passe sit billede viser port 32000 et sted og 32400 næste sted så prøv at ændre til 32400 begge steder, husk ip skal være din lokale ip på serveren,

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.