NAS HDD & Plex Media Server

Hej peeps, håber i kan hjælpe mig.
Jeg ser film fra en NAS-hdd, for at mit plex fungere med det så skal min computer være tændt. Her kommer spørgsmålet så, hvis jeg køber premium plex media server - vil jeg så kunne se indholdet fra min NAS igennem plex - også når jeg ikke er hjemme og den ikke er tændt?

Hvilken NAS har du?

Og yderligere…

Har intet med Plex Pass at gøre, men mere om din NAS er understøttet af PMS

Tak for svaret, jeg er ikke så computer kyndig. Det er en seagate personal cloud jeg har.

Model?

/T

https://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/netvaerk/nas-server/seagate-stcr5000200

Tænker det er nemmere at gøre sådan :wink:

Den har en Marvell Armada based CPU, or kan derfor ikke køre PMS.

Sorry

Så der er ingen måde at streame det på en lidt mere brugervenlig facon? :frowning:

Kun ved at købe en anden NAS

docs.google.com/spreadsheets/d/1MfYoJkiwSqCXg8cm5-Ac4oOLPRtCkgUxU0jdj3tmMPc/edit#gid=314388488

Sorry, men du har købt for billigt i forhold til dine ønsker, og den CPU der er i din “NAS” er ganske simpelt hen ikke kraftig nok

Ja okay, men tak for hjælpen alligevel :slight_smile:

Hej steffenizzle… Angående dit spørgsmål kan du ikke afspille nogle former for media uden fra hjemmet eller i hjemme, hvis ikke din Nas eller computer er tændt. Men du kan synkroniser dine film, så de ligge oppe i skyen via Cloud Sync med et premium plex-pass.