Newbie vraag over automatisch ondertitels zoeken

Subtitles zoeken
Mensen,

Ik heb nu sinds een paar weken plex en het bevalt!
Ik doe nu het volgende:
Ik download een serie. Ik zoek op verschillende sites de ondertitels meestal in het engels.
De files stop ik in de zelfde map en slecteer de titels.

Maar begrijp ik het nu goed dat er een mogelijkheid is een plug te installeren in plex die automatisch bij het gedownloade file een ondertitel op het internet zoekt, download en 'aanzet'?

Ik zoek me wild op het forum maar kom er niet uit.
Dit zou namelijk Plex helemaal af maken voor mij!

Dank voor jullie eventuele antwoorden.

Hi,

hier al gekeken ?

http://wiki.plexapp.com/index.php/PlexNine_PMS_Subtitles

Grumble

Neen dus. Daar staat zowat alles dat ik wilde weten.

Goede tip!

Neen, ik heb toch wat meer hulp nodig.

Ik heb alles ingesteld zoals in de helpfile wordt gezegd. Maar er wordt geen subtitle gedownload. Nog steeds moet ik ze handmatig zoeken, downloaden en verplaatsen naar Plex en ze daar aan zetten.

Bij de series die er al in staan, wordt niets toegevoegd.

Wat doe ik fout?

Moet ik de series eruit halen en opnieuw erin zetten?

De instellingen zijn precies zoals beschreven en er zijn subs voorhanden.

Ook het programma Soleol doet niets voor me. Dat zou al een hulp zijn. Ik krijg de melding dat er titels zijn maar er wordt niets gedownload. Als ik het vinkje zet bij automatisch downloaden, werkt sat niet. De volgende keer als ik de voorkeuren open, is dat vinkje weer weg…

(maar misschien is dat iets voor een nieuwe/andere topic)

als er ondertitels gedownload worden m.b.v. de opensubtitles agent, dan komen ze niet in de betreffende map van de film of TV serie.

voor films of series die al in je bibliotheek staan, zul je eerst moeten refreshen voordat ondertitels hiervoor gedownload zullen worden.

kijk voor de zekerheid eens in de ~/Library/Logs/PMS Plugin Logs/com.plexapp.agents.opensubtitles.log om te zien of en wat er precies gebeurt tijdens het scannen. als je er vragen over hebt kun je ook bovenstaande log zippen en hier bijvoegen aan je post. dan kunnen we er naar kijken.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.