Plex download niet NL ondertitels

hallo mensen,

Ik ben al ruim een dag aan het stoeien!

Plex download op mijn windows pc alleen maar Engelse ondertitels!

Ik heb al heeel veel internet site’s door zocht, bij veel site’s leggen ze het uit hoe je het met een mac moet doen! of ik snap het niet

heeft iemand een tip voor mij ??

THNX

klopt, die functie werkt voor geen meter, zodra de titel van de filenaam ook maar een beetje afwijkt van wat er op een ondertitelings site staat dan mislukt het.

Ik download alleen films waar NL subs zijn ingebakken, voor series gebruik ik het programma Autosub die voor mij de juiste subs van bierdopje.com haalt.

Ik download nu ook nog alleen maar DivX met subs ingebakken.. of ik download DVD5 of DVD 9 en rip hem zelf naar Divx met subs ingebakken.. btw ik vind het echt belachelijk dat Plex geen .ISO of video-ts ondersteund

de volgende client versie van Plex zal waarschijnlijk wel dvd's in iso en video-ts kunnen afspelen.

Cool, thx voor de hint, ga die ook gebruiken vanaf nu veel properdere site dan podnapisi, die is echt wel beu.
Download mijn subs nu wel in engels omdat ik toch nooit alles vind in het nederlands.

Voor Nederlandse ondertitels van series kun je de Bierdopje Metadata Agent proberen (geen garanties :stuck_out_tongue: ). Je vindt deze in de Channel Directory → More… → Metadata Agents. Daarna in de Plex Media Server instellingen de agent aanvinken.

http://img268.imageshack.us/img268/1934/screenshot20121209at020.jpg

Hoe moeten de tv shows dan vervolgens genamed worden om de kans van slagen het grootst te maken ?
Ik heb de opensubtitles en bierdopjes plugin geinstalleerd en in volgorde neergezet. Maar zowel via mijn Plex applicatie voor Samsung als de Plex applicatie voor iOS krijg ik geen subtitles te zien.

Tips ?

Schopje : Iemand ??

Ik laat de tv show-files meestal zoals ze zijn binnengekomen. Nadat je opensubtitles en/of bierdopje hebt ingesteld, moet je de sectie opnieuw grondig laten scannen.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.