.nfo files

Nederlandse taal mogelijk in .nfo file?
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is met een .nfo file het plot van een film in het Nederlands te zien?
Of misschien is er een andere manier om het plot in het Nederlands op het scherm te krijgen in dit overigens prachtige programma?
Ik heb hier al naar gezocht in de diverse fora en Wiki pagina maar kan het niet vinden of misschien gebruik ik de .nfo file verkeerd?
Kan iemand mij vertellen of het überhaupt mogelijk is en/of dat ik iets verkeerd doe?

Alvast bedankt,
Bob

p.s in mijn .nfo file staat bijvoorbeeld voor de film: Traitor (2008) waarvan PLEX wel alle gegevens van IMDb goed binnenhaalt incl. coverart en fanart.

tt0988047

Wanneer de recht naar het doel werkende FBI-agent Roy Clayton de leiding neemt in een onderzoek naar internationale samenzweringen, lijken alle sporen naar de voormalige U.S. Special Operations-officier Samir Horn te leiden. Het 'inter-agency task force' kijkt in deze zaak uit naar een ontmoeting met Carter, een veteraan van de CIA die blijkbaar zijn eigen agenda heeft en naar Max Archer, een bevriende FBI-agent. De 'task force' linkt Horn met een gevangenisontsnapping in Jemen, een bomaanslag in Nice en een overval in Londen. Geobsedeerd door het vinden van de waarheid, zoekt Clayton Horn over de hele wereld en dit terwijl de illustere en onvatbare ex-CIAer zich dieper en dieper ingraaft in een wereld van schaduwen en intriges.

Ik ga zelf het antwoord geven op mijn vraag hoe ik het plot van de film (wat in een .nfo bestand staat) kan wijzigen van Engels (/Amerikaans) naar het Nederlands.
Dit heb ik voor elkaar gekregen met een programma genaamd: Media Companion wat hier te vinden is [Media Companion](http://billyad2000.co.uk/) (de maker van het prgramma heeft een PayPal button dus :rolleyes:
Het is een database die de IMDb info van die film + poster + fanart automatisch binnenhaalt en verwerkt in een .nfo file, en een .tbn wat weer een tumbnail file is. De plaatjes (poster + fanart) worden in de bewuste film folder geplaatst zodat als PLEX gaat scrapen en zoeken naar info over die film eerst zal gaan zoeken in de al bestaande film folder of daar al een .nfo bestand aanwezig is. Als dat het geval is dan leest PLEX het .nfo bestand uit die film folder in samen met de folder + fanart. Vindt PLEX die .nfo file niet dan gaat het programma alsnog zoeken op het internet voor de bewuste film info en als die gevonden wordt waarschijnlijk in het Engels/amerikaans zal worden weergegeven. Ik zal een plaatje bijvoegen want soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, succes.

![post-3908-1235960235.jpg|690x397](upload://5ROBlIJglO6IIeWx4xKX0XRdbfR.jpg)

Hi Maersk,
Many thanks for this hint. :rolleyes:
Sorry to post this in English but I can read the Dutch language only. I also like to transfer the movie content in some cases into German language but the modification of the database can not be the applicable way. I checked Media Companion, but it seems to work on Windows only and there is no OSX version. How you have solved this problem?

Hi RichardS,

i use Windows via Parallels which i use for downloading newsgroups. Plex works very well in combination with this Media Companion program.
Hope this will help you in your search for the German language modification.

Rgds,
Bob

Hi Bob,

Bedankt :rolleyes: :rolleyes:

Great tool - I was searching for a long time. Everything works perfect and I got a lot of TV- content automaticly. For the remaining stuff I have downloaded a nfo-editor and have to translate and alter the English description now manually.

Regards

RichardS

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.