nieuwe plex server

Ik heb mijn pc moeten herinstalleren, en dus ook plex opnieuw moeten installeren.

Echter zie ik een nieuwe versie van plex server de 0997

Ik vind de indeling niet echt handig. 

Maar vooral de kanalen, is slechter geworden.

Als ik een bundle in mijn folder plugins plaats, ziet hij hem niet.

Icefilms en yify bijv doen het niet.

Iemand een idee hoe dit kan.

Zou graag de vorige versie van de server weer willen hebben, is dat ook mogelijk.

Bedankt.

Heb je de betreffende channels vanuit de Unsupported Appstore geïnstalleerd of heb je de verouderde versies misschien terug gekopieerd? Ik vraag even want volgens mij heb ik IceFilms nog zeer recentelijk zien werken. De oude versies van de server en client zijn nog wel op te halen, maar de nieuwe versie wordt uiteraard om de retorische reden aangeraden :)

Persoonlijk ben ik na de kleine periode van gewenning best wel tevreden met de nieuwere versies, draait een stuk stabieler en sneller. Er zijn uiteraard kleine dingen die ik absoluut onlogisch vind en m.i. nooit aan zal wennen zoals in de overview 1x teveel naar rechts klikken en dan, i.p.v. naar links te gaan, nogmaals naar rechts te klikken om er weer uit te komen. Dat is voor mij onnatuurlijk gedrag maar absoluut niet het niveau van frustratie bereikend dat ik de oude versie wil draaien.

zelfs als ik de appstore wil toevoegen, wordt hij niet zichtbaar in kanalen.

krijg wel een melding over versleuteling als ik de bundle kopieer naar de plugin folder.

heel vreemd.

jammer, want hij is nu niet meer te gebruiken.

Begrijp ik het nu goed dat het toevoegen van de App Store zelf al een foutmelding geeft? Wat voor OS gebruik je eigenlijk en zou je misschien de volledige foutmelding letterlijk willen vermelden zoals deze wordt weergegeven? Ook vraag ik mij af wat je bedoeld met kopiëren, er zijn namelijk meerdere manieren om te “kopiëren”. Zou je kunnen beschrijven wat je dan precies doet? En Heb je misschien ook in de logfiles gekeken om te zien of daar een verklaring staat voor wat je ziet gebeuren?

Mijn excuses voor zulke specifieke vragen, maar de huidige beeldvorming die ik heb is vrij minimaal. Alles wat je zou kunnen vertellen om te verduidelijken wat er precies gebeurd, wanneer dat gebeurd en wat je deed om het te laten gebeuren zou hierbij helpen. Op dit moment kunnen er meerdere redenen zijn, om die allemaal af te lopen is zonde van de tijd aangezien het zonnetje schijnt :slight_smile:

het heeft even geduurd, maar alles werkt weer. Blijkt dat het installeren van een kanaal soms wat lang duurt blijkbaar.

de volgende dag stond ineens icefilms er goed tussen. daarna the appstore plugin in de folder gezet. 

bleek weer niet zichtbaar te zijn, maar na even een kwartiertje wachten verscheen daar toch ineens de plugin.

waarom die vertraging er in zit, is mij een raadsel, maar het werkt verder goed.

blijft natuurlijk dat je nog steeds geen subs kan toevoegen met een of andere scraper.

hoop dat dat nog eens gaat gebeuren.

bedankt voor jullie reacties.

AutoSub werkt bijzonder goed, frappant dat je stelt dat dat niet kan via 1 of andere scraper

Sent from my iPhone

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.