Heb je de betreffende channels vanuit de Unsupported Appstore geïnstalleerd of heb je de verouderde versies misschien terug gekopieerd? Ik vraag even want volgens mij heb ik IceFilms nog zeer recentelijk zien werken. De oude versies van de server en client zijn nog wel op te halen, maar de nieuwe versie wordt uiteraard om de retorische reden aangeraden :)
Persoonlijk ben ik na de kleine periode van gewenning best wel tevreden met de nieuwere versies, draait een stuk stabieler en sneller. Er zijn uiteraard kleine dingen die ik absoluut onlogisch vind en m.i. nooit aan zal wennen zoals in de overview 1x teveel naar rechts klikken en dan, i.p.v. naar links te gaan, nogmaals naar rechts te klikken om er weer uit te komen. Dat is voor mij onnatuurlijk gedrag maar absoluut niet het niveau van frustratie bereikend dat ik de oude versie wil draaien.
Begrijp ik het nu goed dat het toevoegen van de App Store zelf al een foutmelding geeft? Wat voor OS gebruik je eigenlijk en zou je misschien de volledige foutmelding letterlijk willen vermelden zoals deze wordt weergegeven? Ook vraag ik mij af wat je bedoeld met kopiëren, er zijn namelijk meerdere manieren om te “kopiëren”. Zou je kunnen beschrijven wat je dan precies doet? En Heb je misschien ook in de logfiles gekeken om te zien of daar een verklaring staat voor wat je ziet gebeuren?
Mijn excuses voor zulke specifieke vragen, maar de huidige beeldvorming die ik heb is vrij minimaal. Alles wat je zou kunnen vertellen om te verduidelijken wat er precies gebeurd, wanneer dat gebeurd en wat je deed om het te laten gebeuren zou hierbij helpen. Op dit moment kunnen er meerdere redenen zijn, om die allemaal af te lopen is zonde van de tijd aangezien het zonnetje schijnt