Plex 0.9.3.4 och Lion 10.7.1 Problem?

Körde hem senaste Lion uppdateringen och då försvann en massa “Menyer” i senaste Plex har nu bara dom jag laggt till själv

avsluta, system mm är borta har testa avinstallera om installera senaste acrobat player men Nada inget funkar va faan ska man måst gå tillbaka till Snowleopard ??

Acrobat Player? Menar du Flash player kanske? Acrobat har inget med Plex att göra.
Hur som helst, exakt vilka objekt ser du i menyn? Och vilken skin använder du i Plex? Är det det som följer med (Mediastream)?

Ja visst Flash player senaste så klart slarvigt skrivigt av mej skin jag har är PlexAeon 9 med via senaste Preen. ser menyerna sök,film,video inget mer saknar avsluta system mm

Om du byter till Mediastream, ser du det då?

jag har tänkt samma sak men kommer ju inte åt att byta skin inifrån plex då jag inte ser den menyn har bara 3 menyer varav 2 egna funkade kanon innan lion 10.7.1 fan!

får väl blåsa skiten o lägga in snöleoparden igen…

Om man tar bort Aeon9 då via finder hoppar plex kanske tillbaka på default skin.

skinns biblotek i lion ligger vart??

/user/

/Library/

/Application Support/

/Plex/

/skin/

/Aeon

Här kanske?

Mvh

Nej hittar inte skin foldern

Korrekt mapp är ~/Library/Application Support/Plex/Skin vilket du verkar korrekt ha beskrivit. Är du säker att du tittat i rätt mapp? Library i din user är dold i Lion.

Okey Fixat nu tog bort PlexAeon 9 mappen då fungerade det! synd då jag gillar aeon9

Tack för hjälpen Atrus!

Hupp! Efter några terminal kommandon och ett nytt paket Aeon9 installerat manuellt så rullar det nu igen!!

Lovley!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.