PLEX problem på min Apple TV

Tjenare !

Har av någon anledning fått problem med min ATv2(firmware 5.0.2) sedan jag installerat PLEX på den.

Jag har gjort en factory reset, Jailat om och installerat om PLEX .106 (gjorde detta dagen innan .107 kom ut).

Problemet är att den helt slumpartat startar om min ATv lite när den vill sammt att den inte klarar av att spela upp alla .mkv filer jag har (den spelade upp dessa tidigare).

Ganska frustrerande o jag har inte lust att gör aom hela proseduren igen om det inte hjälper…

Funkar .107 bättre ? Läste om folk som har massor med problem med uppspelning av DivX filer, stämmer detta.

Är en .108 på väg inom en SNAR framtid så det kan vara värt att vännta ?

Tack på förhand

/Homie

Verkar som det löste sig med .107 :slight_smile:

Åsterställde först med att jailbreaka den på nytt, men av någon anledning vägrade den o ge bild på TVn o bara stog o blinkade snabbt så fort jag satt i HDMI kablen.

Så jag fick återställa den med en ren Apple fil i iTunes och sen köra seasonpass o jaila den igen för att den över huvud taget skulle visa bild på skärmen/TVn.

/Homie

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.