Plex tv app til Sony tv tilføre ikke mit egen media

Hej. Nu har jeg lige prøvet at installer Plex appen til mit Sony tv for at se forskellen mellem Tv appen og media appen til windows. Problemet er bare at Tv appen ikke kan finde/viser mit egen media indhold. Alt anden vises (gratis indhold fra Plex)… Hvorfor nu det? Der er ingen problem på Morbil eller computeren, men lige tv appen viser intet media indhold. Hvorfor?

Første gang din app startede, skulle den have vidst dig en side med link koder, som du skulle taste ind via a browser på Link | Plex

Se: Connect a Player App to Your Plex Account | Plex Support

Hvis du missede dette, så afinstaller, vent 5 min, og installer igen

Jeg har indtastet alle login oplysningerne via link koder m.m. og kan se min aktive konto profil. Så problemet er ikke der. Problemet er at plex kun viser deres egen indhold i menuen (Live Tv, Movies and Shows, Music m.m.) og intet af mit egen indhold/mapper… Så, hvordan får man ens egen indhold frem på sit Sony tv fra plex server/ sin konto profil. Er der nogle indstillinger eller andet der kan få indholdet frem i menuen eller hvor ligger fejlen. Jeg har ingen problemer med moblien appen eller windows media serveren. Alt kører og vises som det skal. Det er kun Tv appen der skaber problemer.

Hvis du har intastet din link code, so skulle det vises på dit TV

Så kan kun anbefale, at du avinstallerer, og installerer igen, som allerede sagt

Det er prøvet… Samme problem.

Hmmm…

Jeg kan se at du har et BRAVIA 4K UR2 tv som blev registreret igår på din konto

Nu har jeg ikke selv et Android Smart TV, men er du helt sikker på at der ikke i venstre side, hvor du vælger libraries, er et menupunkt der hedder moreeller mere ?

Korrekt.. Mit tv er et Sony BRAVIA 4K og jo der er i menuen ude til venstre more eller mere
Men der er ingen undermenuer eller andet.. De eneste menuer der kommer frem kan ses på sceen billedet jeg har taget fra tv´et. (Plex indhold)

I windows media serveren kommer alle mine egen menuer frem under min konto profi. Herefter kan man trykke på more eller mere, hvor plex indhold/menuer kommer frem.

Problemet I Android Smart TV tv appen kommer kun plex indhold/menueren frem. Det burde ikke være svære end at installere appen, indtaste dv. koder og herefter se sit indhold. Men det ser ud til, at det åbenbart ikke er så lige til med Android Smart TV tv appen. Og hvad angår tilslutningen til tv kører det direkte med netkabel fra væggen. Så, alt tilslutningen, m.m. er gjort efter bogen. Fejlen ligger i appen et sted. … Men hvor? Hvorfor kan appen ikke finde mit indhold?

Bare lige for at bekræftige, at du har klikket på Mere, korrekt?

Korrekt…

Hmmm…

Og virker fint for mig på den eneste Android klient jeg har (Shield)

Så…

Reproduce, og derefter:

samt:

Jeg skal bruge begge

Hallo, kan se du startede en thread på engelsk også, så vi er nu 3 ansatte der kigger på dit problem!

Du har endnu ikke vendt tilbage med logs, men det ser ud til at din server har været offline i lang tid, så dine andre klienter nok bruger cached info om hvordan de skal forbinde sig til den.

Så vil du være sød at skaffe logs?

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.