Pms start niet

Hallo,

ik hoop hier een duidelijk antwoord te vinden waar ik zelf niet uitkom.
ik heb PMS geïnstalleerd, echter, als ik na het installeren op de launch knop druk verdwijnt het schermpje en kan ik niets meer doen, PMS is wel geïnstalleerd en deze is ook te zien rechtsonder in mijn systemtray.
Op het moment dat ik plex open en op "mijn media " klik krijg ik steeds het de mededeling dat ik PMS moet installeren, maar dat heb ik dus al gedaan, als ik rechts klik in de
de systemtray op het PMS icoontje staat er “start plex media server with login” via deze stappen komt ook PMS niet in beeld en via de plex pagina lukt het ook niet.

Ik heb de laatste versie van Windows 10 met de laatste update 1904.329 en windows Feature Experience Pack 120.2202.130.0.
Laptop draait op een Intel Core I5-8300H @2.30GHz met 8.00 GB ram.

PMS versie is 1.19.4.2935

ik hoop dat jullie aan deze gegevens genoeg hebben, anders hoor ik het wel.

Alvast bedankt Rob

PS, PMS heb ik zeker al 6 opnieuw verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Niemand??

Ik denk dat je beter af bent in het internationale gedeelte van het forum.
PMS voor Windows heb ik ook geen kaas van gegeten dus daar kan ik je ook niet mee helpen.

In het internationale gedeelte van het forum heb je ook plex engineers/modarators die je de goede richting in kunnen sturen, die zul je hier niet veel hebben vrees ik :slight_smile:

Bedankt voor je antwoord, ik ga het daar dan proberen!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.