Podnapisi hämtar inte undertexter

Hej!

Har installerat podnapisi för automatiskt hämtning av undertexter. Installationen funkade kanon och pluginen laddas som den ska i programmet, men hittar inte undertexter. Jag har kikat på loggarna, men är inte riktigt hemma i den typen av felsökning… Det verkar som att det ställer till det att mina filer är döpta med IMDB numret i filnamet, då verkar inte podnapisi hitta några subs. Om man koperar sökvägen i loggen så hittar man inte subs på podnapisi’s hemsida, men om man manuellt tar bort IMDB numret ur sökvägen så hittar den en massa när man söker direkt på hemsidan. Sen verkar det som att den söker efter engelska texter, torts att jag ställt in svenska som förstahandsval.

Om någon mer kunnig kunde kika på loggarna och komma med synpunkter vore jag tacksam! Bifogar system loggen och podnapisi loggen!

Jag tror att den bara hämtar när du lägger in nya filmer, efter att du har installerat plug-in’en… möjligen att en Force Refresh kan hjälpa.

Kenjon har rätt, och om du vill göra en check av individuell film så kan du högerklicka och välja “refresh metadata”.

Plus att Podnapisi slutade fungera vid en PMS-uppdatering för någon månad sedan. Med senaste versionen av PMS och PMC så ska allt fungera igen.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.