Beste allemaal,
Heb sinds kort Plex Nine en helemaal geweldig. Ziet er professioneel uit
Kan alleen niet ze;f de poster aanpassen binnen de plex manager. Ik heb diverse zaken al doorgenomen maar het lukt mij niet.
Ik probeer poster.jpg, naam van movie.jpg etc maar kan niets veranderen.
Iemand ook dit probleem? En wie zou mij een duwtje in de goede richting willen geven??
Alvast bedankt
Gr Mike
bestandsnaam gelijk aan movie en als extensie .tbn ipv .jpg.
Al heb ik ook posters die wel gewoon als jpg zichtbaar worden…
Oke, ga ik even proberen Andre, thx ;-)
Oke, ga ik even proberen ander, thx ;-)
Edit: Geprobeerd maar zie niets opkomen. Heb beide jpg en tbn files gedaan, ook buiten de map maar ook niets.
Moet ik misschien de file aanpassen in bepaalde grote?
Heb je wel de map laten vernieuwen je moet even geduld hebben, ook het klikken op de film en dan bewerken
wil ook weleens helpen met het sneller laden van een nieuw pster heb ik gemerkt.
Hier werkt het prima.
Ik jou het even in de gaten Andre, bedankt voor zover ;-)
Hoi!
Voor eenieder die hier in de toekomst naar op zoek is:
[list]Zet de ‘Local Media Assets’ agent aan en schuif deze helemaal naar boven in de lijst met agents.
http://img152.imageshack.us/img152/8645/localn.jpg
[*][Zie dit artikel in de wiki](http://wiki.plexapp.com/index.php/Media_Naming_and_Organization_Guide#Using_Local_Artwork_Files) over hoe je je poster/fanart bestanden kunt noemen en waar ze moeten staan.
[*]De Movies of TV sectie in kwestie refreshen.
[/list]
Toch weer anders dan eerder hier op het forum gevonden.
Zo blijven we leren :rolleyes:
Super Sander1, bedankt ;-)
Geldt volgens mij alleen voor mkv ect maar niet voor map structuur (bijvoorbeeld vob etc)
Ik heb zelf nooit VOBs/VIDEO_TS zaken in m'n Plex library gehad, dus kan niks met zekerheid zeggen, maar volgens de Wiki zou het op deze manier moeten werken:
/Movies<br />
/Batman Begins (2005)<br />
poster.jpg<br />
/VIDEO_TS<br />
Ik ga het zeker nogmaals proberen, bedankt voor je antwoord en fijne dagen ;-)
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.