Är helt grön när det gäller plex och har nu lagt till en film och scraperfunktionen under kategorin filmer.
Scrapern fungerar dock inte som jag hade önskat och som det verkar se ut för andra.
När jag har filmen marker får jag bara upp omslaget samt filmens titel.
Använder mig av infolista, men har testat alla andra sätt också utan att få upp information om filmen.
Det jag får göra för att läsa om filmen är att trycka på i på tangentbordet, då får jag upp en ny ruta med informationen som jag vill ha direkt när jag bläddrar bland mina filmer.
Hur ska jag göra för att kunna läsa lite om filmen/filmerna direkt i mitt bibliotek?
Även se imdb betyg och allt annat som ni kan?
Hoppas någon vänlig själ har du lust att ge mig lite tips på detta så man får ordning på programmet.
Hej och välkommen till forumet!
Du måste vara inne i "Biofilmer" för att dina filmer ska listas ordentligt. Kategorin "Filmer" funkar mer som en filhanterare. :)
Jag förstår hur du kunde förväxla “Filmer” med “BioFilmer”. Den svenska översättningen av Plex är under all kritik (och då har vi ändå förbättrat den avsevärt över tid), men kommer bli förbättrad i nästa stora version av Plex (0.9).
Vi finns dock här i Svenska subforumet för att hjälpa alla er med problem så länge ni orkar med de initiala konstigheter som ni kommer dyka på. Jag lovar, det är värt det då förståelsen tillslut kommer 
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.