Bedankt voor je bijdrage aan plex voor de nederlandse gebruikers!
Ik heb hier al eens een kijkje gekeken. Ik heb XMBC eens geinstalleerd en deze plugin geprobeerd. Bij mij doet de XOT-UZG's versie van RTL Gemist het ook niet. Andere zenders binnen deze plugin overigens wel. Als ik wat meer tijd heb zal ik eens in het RTL probleem duiken. Zou deze plugin zelf veel gebruiken...
Nieuwe Plugin
De Wereld Draait Door (Gesprekken, TVDD, Fokke & Sukke, Lucky TV, etc.)
(zie openingspost)
Nieuwe Plugin
Nederland 24 (101 TV, Journaal 24, Politiek 24, etc.)
(zie openingspost)
Goed werk!
Je bent weer een partij de bomb…
Waar kan ik mijn kudos kwijt?
Danny bedankt weer voor deze mooie aanvullingen op je vorige plugins. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar als ik straks thuis ben zal ik dat zeker gaan doen. Bedankt voor je bijdrage aan dit prachtige programma.
13/05 Heb de nieuwe plugins gedownload en natuurlijk gelijk geprobeerd. Ze werken uitstekend met plex v0.8 dus bedankt ervoor en bedankt voor het vele werk.
Hoop dat je de plugins blijft ondersteunen en actualiseren want het zijn aanwinsten voor Plex als programma, bedankt nogmaals.
Ik gebruik ze zelf ook. Dus zodra ze het niet meer doen, zal ik ze updaten. Mocht ik het niet merken, dan kan je altijd een bericht achter laten. Dan zal ik ze updaten voor een eventuele nieuwe versie van Plex of de desbetreffende site.
Waarom heb je er trouwens voor gekozen allemaal losse plugins te maken?
Hulde voor Danny!
Ik ben voor me werk een web-programmeur. Tot een week geleden had ik nog nooit wat gedaan met python. Ik wil eerst wat resultaat hebben. Ik heb veel van Matthijs zijn werk kunnen afkijken. Het is nog vrij lineair geprogrammeerd. Ik wil een nu een algemeen format maken. Daarna wil ik alle plugins in één plugin gieten onder 1 noemer. Dus houd dit topic in de gaten.
Ok Danny. Ik wil ooit ook nog eens mij verdiepen in Phyton. Als ik iets simpels kan doen wil ik best wel helpen.
Ik zou graag willen weten of de RTL gemist plugin al werkt bij een van jullie? Ik wil namelijk overstappen van Mediaportal naar Plex vanwege de instabiliteit van dat mediacenter pakket.
RTL plugin zal er niet zo snel komen denk ik. (toch wel de meeste nuttige van alle plugins)
De meest nuttige? Daar zijn de meningen denk ik sterk over verdeeld... Ik zou niet weten wat ik met een RTL plugin moet, ik kijk al niks van ze op televisie, dus zal een plugin ook nooit gebruiken denk ik zo.
Inderdaad, VEEL meer mensen kijken NRC Next tv en het filmfestival dan een RTL 4 5 7 8.
Bedankt voor je harde werken!!! Ik kijk uit naar de plugin van RTL4/5 enz
Handig voor een aantal gemiste programma’s!!
SUPER GOED WERK!!
Update Plugin
De Wereld Draait Door (Gesprekken, TVDD, Fokke & Sukke, Lucky TV, etc.)
Regular Expression aangepast zodat de streams weer worden gevonden.
(zie openingspost)
Nieuwe Plugin
RTL Gemist (RTL4, 5, 7, 8)
Aangezien de stream van RTL niet direct af te spelen zijn met Plex, heb ik het op een andere manier geprobeerd. De plugin werkt aan de hand van de Silverlight plugin van Safari. Voor deze plugin heb je dus Silverlight nodig.
Omdat ik nog niet precies weet hoe deze Silverlight plugin in elkaar zit, kan je de afleveringen voor nu alleen nog afspelen. Play, pause, forward, stop, etc. werkt nog niet. Zal ik van de zomer eens verder naar kijken.
Verder zit er voor elke aflevering een flash reclame. Hiervan hoor je voorlopig alleen nog het geluid, aan het einde gaat ie van zelf naar de aflevering.
Ben benieuwd of het allemaal bij jullie werkt en hoor jullie reactie.
Lees verder de openingspost want deze plugin heeft een extra file naast de .bundle nodig.
(zie openingspost)
Ah super bedankt! het werkt al best aardig hier, menustructuur is alleen nog een beetje rommelig met veel dode links